-Poliția deschide !!
Merg la ușă panicată ,polițistul bătea din ce în ce mai tare în ușă. Deschid uşa uitându-mă urât la el.
-Ești un prost!
-Te-am speriat nu-i așa ?spune el râzând.
-Eduard intră în casă!
-Ți-a fost dor de mine surioară ?
-La farsa pe care mi-ai făcut-o nu prea. Ești prost, chiar m-am panicat .
-Scuze! îmi spune el și mă ia în brațe.
-Dar ce faci aici? Din câte ştiu în Paris nimeni nu a luat vacanță.
-Nu mai învat acolo ,de acum mă mut cu tine.
-Ce?
-Păi așa ai mai mult timp să stai cu fratele tău preferat.
-Ești singurul meu frate....Deci continui liceul aici ?
-Dap, sunt în a 10 a!
Am uitat să vă spun că am un frate ,pe el îl cheamă Eduard are 17 ani e în clasa 10 și se va muta cu mine. Am mai vorbit până sa făcut 00:00 . M-am pus să mă culc dar înainte de asta l-am pus pe Eduard să își aleagă o cameră.
Sa făcut dimineață aşa că m-am îmbrăcat cu o rochie neagră mulată pe corp și am mera să mânânc .
-Neața!
-Neața Eduard! Ce miroase așa bine?
-Am făcut clătite!
-Preferatele mele. Mulțumesc!
Am mâncat și apoi am mers la liceu, când am ajuns toți se holbau la mine și la Eduard . Cu siguranță ei credeau că eu și Eduard suntem împreună.
Când an intrat în liceu și toți se uitau la Eduard îi arătasem unde este clasa lui a 10 a C și mersem la ora de sport.
În pauză Eduard venise la dulapul meu unde stăteam eu și Lara .
-Am ceva bun pentru tine Anastasia!îmi spune fratele meu.
-Ce e spune-mi? Îmi întinse o ciocolată mare Milka cu oreo preferata mea.
-Asta! spune el și îmi dă ciocolata.
-Mersi! îl pup pe obraz și Lara începu să râdă. Lara de ce râzi?
-Zici că ai 5 ani.
-Hei! spun eu supărată.
-Prietena ta are dreptate! spune Eduard.
-O cheamă Lara. Și tu ca un frate m-ai mare trebuie să îmi ei apărarea.
-Frate? întreabă Lara .Eu credeam că e iubitul tău .
-Nu e genul meu! Spun eu și Eduard în acelaș timp.
Se terminase orele și plecasem acasă singură pentrucă Eduard merse la noi lui prieteni .El din prima zi își făcuse mulți prieteni dar eu de-abia am cunoscut-o pe Lara.
După o oră Eduard ajunse acasă și se apucă să facă curat. Sigur se întâmplă ceva el nu e genul de băiat care să facă curat.
-Eduard ce te-a apucat de faci curățenie?
-Păi dau o petrecere.
-Ce? Eu am treabă și vreau liniște ! Câți oamenii ai invitat ?
-Toate clasele 10 A și 10 B.
-Bine dar în camera mea nu intră nimeni pun și semn pe ușă.
-Ok.
-Te ajut la făcut curățenie.
CITEȘTI
Dependentă de tine prostule
Teen FictionAnastasia este o adolescentă de 16 ani e întâlnește un băiat și începe să devină dependentă de el fără să-și de-a seama .Oare ce se va întâmpla mai departe ?