Nos ez az egész ugy kezdődőt hogy a btsnek koncertjűk volt és épen bent nasoltak.
És valaki kopogot Namjon monta Sugának nyis ajtot.Suga ki nyitota az ajtot és egy vad idegen volt ot és azt monta. Ti most nagy bajban vagytok. Meg kérdezte Suga mi van ?
És ekor rá vágta az ajtot.
Hátra nézet és láta hogy mindenki valami cuki lényé változtak. Suga ki nyitota az ajtot és ordibált az emberel mit tet velűnk. Ere az ember hogy visza változatok 2 feladatot megkel csinálnotok. Ere Suga oké na mond mit kel csinálnunk.
Első meg kel nyernetek egy foci mecset. Második egy városban meg kel talál notok egy varázs gőmbőt. Tea segitségetekre lesz.
Elsőnek a foci mecsel kezdték.
Mikor el kezdték egy páján jelentek meg és máris el kezd ték a mecset. Tea be ált a kapuba de máris kaptak egy golt mert nem figyeltek. Mikor kőzép kezdés volt Junkuk anyuszi le paszolta Jiminek de máris el veték a labdát és máris gol let és fél idő let Namjoon koala formájába be alut.Jimin monta ez igy nem lesz jó.
Ekor Suga nem baj nem adjuk fől. Inkáb hagyuk hogy ők győzenek na aszt már nem és mindenki fel lelkesűlt.
És monta Jin ide egy terv kel és meg beszéltek a tervet.
És folytatodot a mecs az elen felek kezdtek. Mári Jimin el vete a labdát és előre paszolt Junkuk nak ő lőt egy kapu fát oda gurult Namjoon és Namjoon eldőlt és be gurult a labda.
Mindenki oda ment és át őlelte Namjont kőzbe Namjoon meg alut. Mikor kőzép kezdés volt az elen felek kezdtek. Máris az elen felek a kapuhoz kerűltek. Rugtak kapu fát és jimin hez kerűlt a labda előre lőte és J-hope olozva golt lőt. Megint kőzép kezdés volt és már alig volt idő. Mikor elindult ujra a mecs az elen fél vite alabdát majd J-hope el vete a lab dát és oda lőte V nek. Ő pedig golt lőt ésmindeki őlelgete.
És akor meg jelent az a ficko és monta most jőhet a második proba.