Capitolul 2

37 5 0
                                    

Nicole's POV

Dupa ore am rugat-o pe London sa ma ajute la engleza.Mi-a spus sa ma duc la ea pe la 5 p.m.  Nu eram eu cea mai slaba din clasa dar aveam nevoie de putin ajutor si avand in veder ca mama lui London este profesoara de engleza am apelat la ea.

Pe drum m-am inalnit cu Andrew,prietenul lui Chris, si bineinteles m-a oprit.

-Ce faci Nicole?

-Bine. De cand ma opresti tu pe strada ca sa ma intrebi ce fac?

-Pai,m-am gandit ca anul acesta este ultimul an in care ne vom vedea si de ce sa nu fim prieteni. Mai ales ca Chris...

-Stii ceva,nici nu vreau sa aud nimic despre Chris. *Asta era ce mai mare minciuna pentru ca orice fata ar da sa fie cu el. Nu ma puteam opri din a ma gandi la el.Dar nu aveam de gand sa 'cad' in jocul lui*

-Ok,ne mai vedem. 

De cand cei mai populari tipi din scoala vorbesc cu mine? Nu ca ar fi un lucru rau dar eu ii cunosc de cel putin 4 ani si niciodata nu m-au salutat. Nici macar nu au vorbit cu mine.Singurii baieti cu care m-am imprietenit au fost Luke,Max,David si Jasper care dintotdeauna mi s-a parut ca m-a placut. Adica el se purta frumos cu mine,nu imi comenta,ma aproba tot timpul,cand ma vedea era cel mai bucuros si orice l-as fi intrebat,orice sfat de care as fi avut nevoie el mi-l dadea. A fost mai mult 'prietenul cel mai bun'.Dar s-a mutat acum 3 luni in America de Sud fiindca era foarte bun la fotbal si a primit o bursa acolo. S-a mutat la un liceu sportiv sau ceva de genu. De cand a plecat el ma simt mai singura. Vorbeam cu el absolut orice,mai multe decat cu Emily care este prietena mea cea mai buna. Sper sa il pot vizita,sa-i fac o surpriza.

De fiecare data cand ma gandesc la el imi vine in cap piesa lui Ed Sheeran-Give me love pentru ca era piesa lui preferata.

Dintr-o data aud ca imi suna telefonul

-Hei Nicole,sunt London. Imi pare foarte rau dar am programare la dentist si ajung mai tarziu acasa.Lasam pe alta data meditatiile sau..?   Nu erau meditatii. Vroiam sa imi explice ceva  scurt. Nu vroiam sa fac exercitii sau altceva.Ea credea ca o sa stau 2 ore ca la meditatii? Ei bine nu.

-Lasa London. Lasam pe alta data. Multumesc oricum. 

Am ajuns acasa si am cazut intr-un somn deplin pana urmatoarea zi cand m-am trezit direct in clasa la istorie.Aveam o profesoara foarte mandra. La sfarsitul orei ne-a spus:

''Copii,m-am gandit sa faceti un proiect. Un proiect,ca sa vad daca va mai aduceti aminte lectiile de anul trecut.Aici este tabelul cu cine o sa fiti in grupa. Veti fi cate 2 in fiecare. Mult succes!'' 

Perfect. Sper sa fiu cu o fata pentru ca baietii de obicei nu fac nimic.Cand ma uit pe foaie vad:

Nicole Williams-Chris O'Connor.

Super.Cu Chris. Singurul lucru la care ma gandeamera cat de mult o sa-si bata joc de mine in timpul acestui proiect.

--------------------------

Gata si cu acest capitol!

Sper sa va placa. Daca aveti idei,pareri sau orice altceva scrieti-ne in comentarii.

Scuzati greselile :)

Daria

 P.S: dam si dedicatii :D :* :* <3! va iubim !!

Death is not the endUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum