Restul zilei a decurs normal. Dimineata urmatoare m-am trezit, mi-am facut rutina si am iesit. Am mers la scoala si prima ora am avut istorie. Mda, trebuie sa ne grabim cu proiectul caci profesoara a spus ca nu vrea sa dea nota 2 la nimeni. Chris a venit la mine si punandu-mi mana pe talie imi spune ca astazi ne vedem la el ca sa facem proiectul.
Am ajuns acasa la Chris cam pe la ora 2 se pare ca am intarziat sau poate am ajuns prea repede pentru ca Chris nu mai raspundea la afurisita aia de sonerie. Dupa 2 minute am incetat sa sun si m-am indreptat catre autobuz, vroiam sa plec acasa, ma rog, la orfelinat dar orfelinatul a devenit casa mea. Cobor scarile din fata casei lui Chris dar sunt oprita de vocea lui.
- Nicole!
- Ce faci Chris? Esti bine? Cred ca esti super caci efectiv ti-am cantat o opera intreaga la soneria aia!
- Gata, gata pisicuto! Hai in casa!
- Ok! ii spun eu si intru in casa, eram asa curioasa sa aflu cum e acolo inauntru.
Ajung in casa si raman fara cuvinte! Un "wow" imi paraseste gura ceea ce-l face pe Chris sa chicoteasca. Ce dulce era! Stai, ce vorbesc eu aici?! Chris nu inseamna ceva special pentru mine, e doar colegul meu. Alegem proiectul il terminam, el facuse aproape toata treaba. Am terminat proiectul asa ca m-am ridicat ca sa plec.
- Ei bine Chris, ne mai vedem, eu plec!
- Daca te las, bineinteles!
Chris se apropie si ma saruta, incerc sa ma rup din sarut dar nu pot, ei bine nici nu vreau. Buzele lui se potriveau perfect cu ale mele ca si cum erau facute special pentru mine. Ne miscam la unison, limba lui mi-a cerut permisiunea de a intra in gura mea, nu am acceptat pentru ca oricum era primul meu sarut si eram timida, perfect normal. Chris intrerupse sarutul si imi zice:
- Haide! Hai cu mine, stiu ca ma vrei!
Il imping astfel incat sa dea cu spatele de perete, ma apropiu de urechea lui si ii soptesc un "nu" cat de senzual puteam eu, ii trec degetul peste buze, ii las un sarut usor si plec. Sper ca mi-a iesit, adica nu am mai facut ceva de genul niciodata. Ies din casalui Chris, ajung "acasa" fac un dus, ma schimb intr-un tricou larg si o pereche de boxeri si ma pun sa invat. La 7 am fost gata cu totul asa ca m-am gandit sa o chem pe Emily sa vina sa ma ia si sa iesim putin la mall, la un film.
- Hei Em!
- Hei!
- Vi la mall cu mine, te rog!!
- Sunt la mall deja.
- Si pe mine nu m-ai chemat? spun indignata de faptul ca a iesit fara mine.
- Sunt cu Ethan, Nicole!
- Uh, scuze! Nu stiam! Ne vedem peste o ora sper ca scapi de el intr-o ora! spun, rad si inchid telefonul
Ma ridic lenesa din pat, merg sa ma imbrac cu ceva lejer dar totusi sexy, vreau sa atrag priviri. Port o salopeta care are pantalonii scurti, un maiou, un sacou si o pereche de botine cu toc. Imi iau telefonul pe care observ ceva ciudat, ceva ce nu am mai patit, am 30 de apeluri de la acelasi numar. iau telefonul si sun, raspunde o voce masculina, era Chris.
- Da?
- Ce? Chris? Tu m-ai sunat de atatea ori?
- Da Nicole, te vreau, nu inteleg ce e u mine, defapt nu inteleg ce e cu tine. Toate fetele si-ar da si un picior doar sa fiu cu ele o noapte si tu ma refuzi? De ce nu ma placi? Ma urasti?
- Nu Chris, nu e vorba de asta. Tu vrei doar s*x! Eu nu vreau.
- Nicole...----------------------------------------------------------------------------
gata cu capitolul 3. Ei bine, asteptam pareri. va iubiim.
capitol scris de: Criss :3