Doğum Sendromu

6K 151 33
                                    

Halaylı okumalar xx

"Dis iz Mahmut Tuncer remiks!" odadan gelen sesle yukarı kata çıktım. Kapıyı açtım ve içeri baktım.

"Hayatım napıyorsun?" dedim yatağa otururken. Mavi çizgili boksır ve beyaz atletiyle, yakasından çıkan erkeksi kılları ve alnından akan soğuk terlerle kesinlikle beni tahrik etmeye çalışıyordu! Ama kendime hakim olmalıydım.

"Jilo'yla düetim var ona çalışıyom hanım," dedi dolabı araştırırken.

"Jilo kim?" dedim ayağa kalkıp dolaba yaklaşırken.

"Varya işte Jinüfer Loop," dedi tüm tatlı cahilliğiyle.

"O Jennifer Lopez Muho," dedim dolaptan pembe kareli bir gömlek ve krem çuval pantolon çıkarırken.

"Her neyse işte karı hadi gidecem," dedi kalın kendine has sesiyle. Neden bu aralar bu kadar çok azgırı oluyordum?

"Şarkınızın adı ne?" dedim hafif dalgalanan göbeğini sevinçle izlerken.

"Karı gördüm kaydım," dedi gömleğini takınırken.

"NE?!" dedim sinirle ayağa kalkarak.

"Kız Bilo, 'kar' gördüm kaydım, karı değil," dedi sinirle. "Kıskandın mı loh?" diye ekledi.

"Yok be ne kıskancam, yeterki JLo'ya kayma," dedim sinirle.

"Yarın hastaneye gidelim, miğdem bulanıyo," dedim tiksintiyle.

"Nane limon iç geçer. Moderen halay yokken herkes önceden benim halayımı çekerdi," dedi gururla.

"Halay ne alaka?"

"Diyom ki, hastane yokken herkes nane limon içerdi hadi de get beybi," dedi. Yine beybi dedi ay allahım.

"Akşam erken gelirmisin?"

"Yemeğe yetişirim Bilo, hadi teptim bye," dedi ve evden çıktı.

Youtube'un başına oturup Mahmut'un videolarını izlemeye başladım. Akşama kadar bir şeyler öğrenip herifimi halaydan çıkartmalıydım!

Her ne kadar denedimse de olmuyordu sankime. Ama yapmalıydım, uzun süredir evliydik ve tek etkileşimimiz uyurken, rüyasında halay çektiğini gören ve gerçekmiş gibi hareket edince bana attığı tepiklerdi.

Bölümler kısa fakat daha sık olacak. Umarım beğenirsiniz.

Doğum SendromuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin