*Halaylı okumalar!"
Her şey bir yaz sabahı başlamıştı..
"MAHO!"
"Ne var ağzını burnunu teptiğimin qarısı ne var?!"
"Alışverişe gitmem lazım."
"Tawaw qülüw gidelim kalk git hazırlan."
"Ay aşkım benim yaağ."
"Düzgün konuş lomk karısı ağzına mendil tıkarım senin!"
Mutlu mutlu odama çıkıp hazırlandıktan sonra Halaynaz'ı da alarak Muho'nun yanına indim ve evden çıktık. Arabaya binecektim ki Muho beni durdurdu.
"Yürüyerek gideriz biç."
Sesimi çıkarmadım ve yürümeye başladık.
*Cuma Pazarı! Hanımlarımızın el emeği göz nurları.*
Tabelayı okuyup anlamaya çalıştım. Etrafta bir sürü tezgah, kıllı adamlar, kadınlar, ağlayan çocuklar ve döşü kıllı adamlar vardı. Korkuyordum..
"Muho burası da neresi?"
"Dı Törkeys best AVEME."
"Muho döşü kıllı 1 bana bakıyo."
"O ne lomq?!"
"Aha." diyip çarprazımdaki döşü kıllı dalyan'ı gösterdim.
"Ooğ topraaağm!" diyerek Muho döşü kıllı dalyan'ın yanına gitti ve tokalaşıp kafalarını çakıştırdılar. Muho beni yanına çağırdı ben de gittim ve Halaynaz'ın gözünü kapattım.
"Selam yenge al yiğenime bi hıyar şurdan."
Elime verdiği salatalığı alacaktım ki döşü kıllı dalyan'ın ellerini gördüm. TANRIM GÖZLERİMİ ŞURACIKTA AL!
Kepçeye dönüşmüş tırnaklarının arasında resmen bir bakteri yuvası oluşmuştu. Dıştan görünüşü aşureye benziyordu. Orada oluşan zehirli mantarları görebiliyordum. Peki başka ne göreyim?
Halaynaz döşü kıllı dalyan'ın elini yalıyordu. Eşhedü en la ilahe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abdühü ve resulühü.
Telefonum ve ezikliği yüzünden uzun süredir Wattpad'sizdim o yuzden ilgilenemedim bu yüzden özür dilerim. Arkadaşlar. Biliyorum uzun sürdü kusura bakmayın, yazarken gülmedim ama umarım beğeneceğiniz birşey olmuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğum Sendromu
Fanfic*Sendrom serisi 2. kitap* Hayatım harikaydı. İyi ki VS de Mahmut'u görüp aşık olmuşum, iyi ki onunla kaçıp Türkiye'ye gelmişim. VS benim için bitmişti uzun süre önce. O zamandan beri sadece Muhom vardı benim için. Beni sevmişti. Bende seviyordum Mah...