Mavi Düğün Mendili

1.4K 114 29
                                    

Mahmut geldiğinde kalkıp yanına gittim ve sarıldım.

"Hoşgeldin Muho."

"Nabıyon lomk?!" dedi sinirle ve beni uzaklaştırmaya çalıştı.

"Sarılıyorum."

"Teperim geri kaç beybi. Ne sarılması lomk!"

"Of Mahmut! Seni istiyorum!"

"Hass.. Halayını teptiğim! O nerden çıktı lomk?'"

"İstiyorum işte!"

"İyice azgırı olmuşşun."

Evet oldum, dedim kendi kendime.

"Buraya gel," diyip ona yaklaştım fakat o hızla mutfağa girip kapıyı kapattı.

"Muha napıyon?"

"Yaklaşma lan."

"Bir şey yapmıycam ki. Sabah halay çekmeyi öğrendim onu göstericem," dedim masumca ayaklarıma bakarak.

Kapı açıldı ve kafasını uzattı. Ya da göbeğini. Açık ara farkla göbeği kazanıyor.

"Halla?"

"Halla."

Belki Halla bizim daimamız olur.

"Tep hadi," dedi koltuğa otururkun.

Kafamı sallayıp yukarı çıktım filan 2 ay önce türkü barda giydiğim şalvarı giyip çekmecemden de mavi düğün mendilimi alıp geri aşağı döndüm. Mahmut'un karşısında durup şarkıyı başlattım. Tam halaya başlayacaktım ki beni durdurdu.

"Vol direlopla halay mı tepilir lomk karı, tepecem seni ho," dedi sinirle ve yukarı çıktı.

O One Direction ve benim istediğim de o zaten. Çk azgırı oldm çk.

Mahmut geri geldiğinde, boxer atlet ve kırmızı mendil üçlemesindeydi. Bu üçlüye hastaydım!

Elimi tutup Cendermeyi söylemeye başladı ve birlikte halay teptik. İlk defa bana bu şekilde hayranlıkla bakıyordu. Ayak hareketlerimin her birine dikkatle bakıp mendili sallayışımda eriyordu.

Sanırım başarıyordum! Muhaha!

Dün telefona yazdığım bölüm silindi, bende şimdi kalkıp acele acele yazdım. Cumartesi köye gidiyorum, dolayısıyla bölümler hafiften hafiften aksayabilir. Üzgünüm xx

Doğum SendromuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin