Chine vzpomínka.
Sedí jedna žena na křesle s dlouhými červenými vlasmi.
Žena: Neměla jsem tě nikdy narodit.
Pak bylo zářivě světlo.Konec vzpomínky
-----------------------------------------------------------
Další vzpomínka než byla prodánaChise a prodejce seděli v letadle.
Prodejce: Ptáš se,komu budeš prodána? Myslel jsem si, že tě to nezajímá.
Chise si opřela hlavu o okno a dívala se z něj na nebe.Chise: Neznáš bolest moc dobře.Myslela jsem si,že by jsem měla být připravená.
Řekla bez emocí.Prodejce: Bez obav. Si vzácná.
Chise odtrhla oči od krásného nebe a nevěřícně se podívala na prodejce.Prodejce: Promiň,nezajímáš se jestli žiješ nebo zemřeš, že?
Pousmal se.Chise si znovu opřela hlavu o okno a zavřela oči.
Konec vzpomínky než byla prodána
Chise se pomálu probouzela ze spánku. Za dívala se na svojí zavázanou ruku z minulé noci.
Někdo zaťukal na dveře a pomalu se otevírali.
Ve dveřích stálá služka. V rukou měla čisté oblečení. Který jí dala na Chise postel.
Chise vstala a oblékla. Potom jí služka chytila za ruku a běžela s Chise do kuchyně.
Chise: Hej...
Než se stačila rozkoukat byla už v kuchyni.Tam Elias seděl u jídelního stolu a psal dopis.
Elias: Děkuji.
Řekl služce která potom odešla mít nádobí.Elias: Dobré ráno,Chise.
Chise: D-Dobré ráno.
Řekla nechápavě.Chise: Kdo to je?
Podívala se na služku.Elias: Je to sousedka co tady žije. Jmenuje se Silky. Je to víla která vaří,pere,umývá a má blizko k ohni.
Řekl a podíval se na Chise.Elias: Silky udělala i toto.
A ukázal na Chise oblečení.Chise se podívala na své oblečení a do detailů si ho prohlížela.
Elias: Mohlo by se říct,že není služebník ,ale skoro paní domu.
Pak dokončil dopis. Mávl s ním a z papíru se vytvořil velký papírový orel.
Který vzlétl a odletěl otevřeným oknem pryč.Elias: Malá drobnost pro mého známého.
Dodal.Chise: Zdá se,že jsem byla prodána tomuhle mágovi za nemalé peníze. Jako jeho učeň a...
Řekla si v duchu a zastavila se a vzpomněla si na noc. Kde jí Elias říkal že v budoucnu bude jeho nevěsta.Chise: Učeň nebo nevěsta...
A šla k oknu kudy vyletěl papírový orel.Elias: Spala si dva dny. Vybavuješ si něco?
Chise se rychle otočila na Eliasa.Chise: Dva dny?
Řekla zděšeněElias: Musela si být emocně vyčerpaná.
Řekl a napil se čaje.
ČTEŠ
Čarodějova nevěsta
FantasiHlavní hrdinka Čise (Chise) Hatori je v aukci prodána čaroději Eliasi Ainsworthovi,který si všimne jejího magického nadání a rozhodne se učinit jí svou učednicí a nevěstou. Čise (Chise) prožila traumatické dětství ,postupně jí opustili oba rodiče, a...