wattpedi yeni kesfettim.ve bende hikaye yazmak istedim umarım beğenirsiniz .simdilik bu kadar yazıyorum .
bugün yeni okuluma başladığım ilk gün.artık bir liseliyim.cok heyecanlı ve meraklı bir şekilde yeni arkadaşlarımın olduğu sınıfıma yavaş ve emin adımlarla ilerliyorum.sınıfa girdiğim anda herkesin bakışları bana çevrildi evet okulun ilk gunu geç kalmıstım.neyse bos bi sıra buldum.burası en arka sıra tam benlikti :) etrafıma bakndığım anda gozume birsey carptı.hayır olamaz önceki okulumdan cenkti bu(cenk benim plotanik aşkım) .gözlerime kesinlikle inanamıyordum ama oydu işte.onun bana doğru baktığını fark ettim.olamazdı büyük bir şaşkınlıkla dersin basladığının yeni farkına varmıştım.
derste gözümü ondan alamyordum ve sonunda ders bitti.yanına gidip gitmemek arasnda kaldm .en sonunda gidip konusmaya karar verdim .ve ona sesledim
-cenk .
+aa ayla naslsın
(cenk cana yakın sevecen espirituyel ve oldukcada yakışıklı bir çocuktur.)
-iyidir cenk demek aynı sınıftayız ne güzel değil mi?
+evet seni gördüğüme bende sevindim
-iyi bakalm neyse gòrüsuruz.
yoluma devam ettim.okul çıkışı geldi.cenkle tekrar karslastık ve görüsmek üzere diyerek ayrdık yollarımızı.eve gelir gelmez sibeli aradım.(sibel benim 15 senelik arkadasım) hemen olanları anlattım.oda inanamadı.kendimi çok şanslı hissediyordum.cenk ortaokulumdaki gizli aşkımdı.etrafında pek çok kız olurdu aslında pek cok muabbetimizde yok ama dediğim gibi çok cana yakın biri olması onun havalı goruntusunun önune gecip sempatik ve sevecen olmasını sağlıyordu.
icim icime sığamıyordu.bunca yıldr (3 sene boyunca) ona hic açılamamıştım.acaba bu bana bir isaret miydi.ama daha çok erkendi bunun için.dört sene onunla aynı okulda olma düsuncesi bile beni heyecanlandırıyordu.
evet en kısa zamanda duygularımı bilmesi gerekiyordu.ertesi gün oldu okula gitmek için uyandım .servise bindim.kafamda çok şey var .aa olamaz aynı servistemiydik.yok artık evren resmen benim yanımda .dd
cok iyi ya aynı okul ve hatta aynı sını aynı servis sanrım artık yüzümun gulmesi için bircok sebebim vardı. okula geldim.
aynı yerime oturdum yanıma bir kızmı geldi .evet yanıma hafif sarışın uzun ve dalgalı saçlarıyla dikkat çeken bi kız oturdu.adını söyleyrek bana elini uzattı.
adı su .ismi guzelmis ama bu kızı hicte sevmedim gıcık bi tipi var.
hani böyle tiki havasında bi kızdı sanki.bende elimi uzattm adımı soyledim.
gıcık ya bide gelmis cook memnun oldum diyo.ikinci gunumdeki ilk tanısmam ama bu kızla hicte iyi anlaşamıyacağız.
tenefus zili caldı öğle arasına girdik
su :
+hadi gelsene kantine çıkalm birlikte canm
-(ayy salak) tamam geliyorum.
+peki bekliyorm.:)
birlikte kantine gidiyoruz.
baya samimi olduk sanırım aslnda cokta kötü biri değilmış.
cenke açılmak konusunda hala kafamda soru işaretleri dolu.ama % 99 açılmam gerek
yoksa kaparlar falan mazallah ;))
bugünde bitti zaman hızla geçiyo.
ben hala nasl acılmak konusunu düşünüyorum.
3 hafta sonra
hala aynı durumda bi gün daha bitti.bugün bişey farkettim suyun cenke bakışı falan bi değişik geldi sanki.ondan hoşlanıyo mu acaba.
hayır ya iyice sacmaladım galiba.ins.yoktur oyle bisey
selini aradım.off açmıyo ona ulaşmam lazım .artık cenke acılmam gerekiyo .
ben cenki 3 senedir seviyorum .acaba onu sevdiimi anlatan mektuplarımımı versem.
yok ya çok ergence .dd
yada olabilir bunu bi dusuneyim.
sabah oldu ben okula ucarak gittim (eskisi gibi cenkin olduğu her yere ucarak gitmek isterim) :D
ben çok asığım bu cocuğa .
ahh su geldi yine ve her zamanki gibi yanma oturdu. ha bu arada yanıma cenke yazdığm mektubumu aldım .öğle arası geldi su heyecanlı bi şekilde:
+ayla sana çok önemli bisey soylemem gerek.d
-tabi.neymis o cok heyecanlısın ne oldu
+ayy canm bak aramzda kalsn ama ben bi cocuktan hoşlanyorum galiba
-aa gercekten.mi ne guzel (hayır bu cenk olmasın )
+bizim sınıftaki cenk
aniden bi suskunluk oldu.icim icme sğmıyodu elimden yada azmdan kotu bisey cıkmasn diye lavanoya gitmem gerektiğini söyleyerk kosarak uzaklastım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
plotanik aşık
Romancekarşılığı olmayan bir aşk.ve bu aşkın hayal kırıklığı, acı ve üzüntüye dönüşmesi.