"çok seviyorum"

71 3 0
                                    

okula gelmiştik.beraber servisten indik.ona uzaktan bakmak seni seviyorum diyememek cok acı versede elimden hiçbirşey gelmiyordu.canım yanıyordu.yaşayan bir ölü gibiydim.

bana kardeşim demesini düşünmek bile istemiyordum.çunku her düşündüğümde tekrar ölüyordu ruhum.kalbim paramparçaydı toplaması zordu artık .çok zordu.

Sınıfa girdik.cenk su yun yanına oturdu.her zamanki manzara bense yalnızlığımla baş başa kaldığım en arka sırama yerleştim.dersin başlamasını bekledim.ders matematik.ben her zaman yaptığım gibi uyumaya calıstım.ders sonuna kadar uyudum.

tenefus zili çaldı.artık daha da yalnızdım heralde kulaklığımla bas basa kaldm..su yanıma doğru geldi

yuzunde hiç eksik olmayan sinsi gülümsemesi de vardı tabi.

sanki herseyi inadına yapar gibiydi ama hicbir sekilde pot kırmamıştım.cenki sevdiğime dair.

ve bunu yalnızca sibel biliyordu.

yanma oturdu .kulaklığımı çıkarmak zorunda kaldım.tam birsey soylerken cenk önumdeki sıraya oturup kulaklığımın birini kendi kulağına taktı.

o anda suyun yuz ifadesi bi anda değisti.bana ters ters bakmaya basladı.cenk ise şarkıyı mırıldanıyordu.

heyecanla cenk e donup ;

+duman dinler misin?

- her şarkısı ezberimde

+yaa oylemi.

o anda su sinirli bir sekilde cenkin kulaklığını çıkartp kolundan tuttu ve dısarı çıkarttı.

gıcık yaa ne olduda boyle yaptı

Arkadaslar, bu bölum cok kısa oldu ama diğer bölumde cenk 'in ağzından yazıcam.umarım beğenirsiniz.yorum ve vote lerinizi bekliyorum.

plotanik aşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin