CENK'İN AĞZINDAN;
hala olanlara inanamıyorum.duygularım aklım sacma sapan bi oyunun icine hapsoldu.kalbime koymaya çalıstığım kisiyi az bile olsa sevmiyorum.sevdiğim kisiyi de kalbime koyamıyorum.
bu durumdan nasıl çıkacağımı bilemiyorum
bu günkü , ayla nın dinlediği şarkı bana o günü hatırlattı.ona ilk aşık olduğum gün ;
okulun bahçesinde dolanıyordum.okula daha yeni gelmistim.hiç arkadaşım yoktu.yere bakarak bahçeyi turluyordum.birden birine çarptığımı fark edince duraksadım.o nasıl bir bakıştı.resmen korktum .tam özür dileyecektim ki aniden sinirlenip 'yavaş ol be' diyip hızla gitti.nasıl biri bu .ne kadar agresif.demistim kendi kendime.
Daha sonra bir gün aylayı okulun arka tarafında şarkı soylerken görmüstum.çok güzeldi.ona bakmadan yapamyordum.hic sesimi çıkarmadım ve onu izlemeye devam ettim.
ben artık ona deliler gibi aşıktım .
ee tabi bunu ona bi yolla anlatmm gerektiğini düşündüm.aradan baya zaman geçmişti.mertten bi aksam mesaj geldi
(knk sana acil bisey soylemem gerek)
merak icinde cevap yazdm,
{soylee.d}
(yaa şu bizim yan sınıftaki ayla varya ben ondan hoşlanıyorum.hatta baya aşığım.ona açılmk için bir mesaj yollamıstm bana bunları duymamş sayıyorum.dedi ne yapıcam ben .onu herseyden çok seviyorum)
iste o an yutkunmak için cabalasam da tukuruğum boğazmda kaldı.icim param parca oldu.tum bedenim buz kesti.ve hiçbirsey yazamadan telefonumu sessize aldım.sanırım ilk acım bu olmustu aşktan yana.
durumum buydu bir yanda asık olduğum kisi bir yanda ise kardesim dediğim kisi .sanırım tek yapmam gereken karsılık beklemeden plotanik olarak onu sevmekti.iste ask maceram boyle basladı.
Şimdi ise onunla aynı okula düsmus aynı servisteydik.yani ona cok fazlasıyla yakındım.ama her ne olursa olsun .ben kardesime ihanet edemezdim.bunu bile bile yapamazdım.aynı gunku gibi seviyordum onu.ama kendimden uzaklastırmam gerekiyordu.
o yemyesil gozleri.hafif kumral teni ve kahverengi sacları gozumun onunden gitmiyordu.ona hala cok asığım.ama ona kardesim dedim.cunku ona boyle davranmazsam dayanamaz seni seviyorum derdim.bunu engellemek icin suyla çıkmak istedim.o gun ondan yardım istediğimde nasıl yaptım bunu.ona benim olurmusun demek yerine nasıl baska bi kızı seviyormus gibi yaptım.çaresizdim.çunku elimden birsey gelnlmiyordu.bu plotanik aska muhurlu yasamayı göze almıstım ben.taa en başında bu aşka cesaret etmiştim.acaba dedim hep sordum kendime .birgün oda beni severmi.ama olmayacak birseyin hayalini kurmak cok sacmaydı.ben hep onu hayalimde yasamadmmı zaten.gonlum onunla sıkıstırılmıstı.ne onu gevsetebiliyor nede gonlumu saha fazla sıkıstıryordum.ben onu çok seviyordum ama bu benim kaderimdi.eğer birgün beni severse ne kadarda mutlu olurdum.
----
artık okul vakti gelmisti.serviste bilerek yanıma kimseyi oturtmuyordum.çünkü ayla servise en son biniyor ve neresi kalrsa oraya oturuyordu.boylelikle hep yanmda oturmasını sağlıyordum.bindim servise herzamanki yerime oturdum.
ayla geliyordu
geldi ve yanıma oturdu.
+meraba cenk
-meraba ..
+ nasılsn
-iyiym sen
+iyi bende.ee nasıl gidiyor suyla iliskiniz
-(ne kadar çok berbat .ben seni seviyorum demek istesem de) iyi
diyebildim.
okula gelmistik .sınıda girdik ve yine su .off ben bu kızı neden sardım basıma.
+aşkımm
-efendim
+ nasılsın
-iyi sen
+bende iyi ben seninle bisey konusmak istiyorum
-evet seni dinliyorum.
+ıı..m senin bu aylayla aranda eskiden birsey gecti mi bitanem.ama bana doğru soyle
-hayır nerden cıktı bu.
+ ya sürekli sana bakyo.bi gun elimde kalıcak.
-ne saçmalıyosun sen yaa .
deyip sinirle çıktım sınıftan.yok yok ben gelemem bu kıza ayrılmam en doğrusu olacak.ama ayrılırsam aylaya daha fazla bağlanırı.
off kafam çok karışık ne yapmalıyım ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
plotanik aşık
Romancekarşılığı olmayan bir aşk.ve bu aşkın hayal kırıklığı, acı ve üzüntüye dönüşmesi.