Karácsonyi láz

141 9 0
                                    

December 19-e van, holnap pedig részt veszek egy amatőr díjugrató versenyen! Ma délután nagyon sokat gyakoroltam Rapunzellel. Jessica és Eleonora a verseny idejére menedzserkedésbe kezdtek, vagyis velem jönnek a versenyre.
És végül kiderült, hogy februártól Jessica újra lovagolhat, és talán díjugrathat is. Eleonora pedig vágtázni is megtanult, tehát ő is ügyesedik már.

Ma volt a versenyem, és másodikok lettünk. Egy hibaponttal és 7,8 stílusponttal.
Amikor visszaértünk az istállóba,  Rapunzel rengeteg répát és jutalomfalatot kapott. A sörényét és farkát a verseny előtt befontam, a sörényét felbogyóztam. Gondoltam, így hagyom, ez a karácsonyi "dekor".
A házunk már karácsonyba borult, a kandallót fenyőfa ágak és karácsonyi zoknik díszítik.
A fát már felállítottuk, a tetején arany csillag fénylik. A házon zöld és piros égősor világított. A kis fát már régebben feldíszítettük, kicsi kék üveggömbökkel. Buksi faházára pedig egy piros girlandot, és néhány piros és zöld gömböt akasztottunk. Azt tudtam, hogy mindenki nagyon várja az ünnepeket, de azt nem, hogy én is ennyire fogom. Eleonora és családja a nagyszüleiknél töltik a karácsonyt. Jessica húgai pedig ha minden igaz holnap születnek meg, amit már mindenki nagyon vár.

Álom az életem /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now