Rebecca, a tanulólány

137 9 1
                                    

Szombaton délelőtt kimentem a lovardába, mert Courtney kérte.
Courtney mellett egy ismeretlen vörös hajú és kékszemű korombeli lány.
-Szia Elisabeth! Bemutatom neked Rebeccát! Rebecca ő Elisabeth!
-Szia!
-Szia!-köszöntöttem kedvesen.
-A nevem Rebecca, de légyszi hívj Becky-nek!
-Rendben!-mosolyogtam rá.
-Tudod, még tavaly a falu melletti erdőben találtam egy rozoga kunyhót mellette egy pej heréltet csontsoványra fogyva és kikötve egy fához. Szóltam az állatvédőknek, akik elvették az embertől a lovat. Két hónap alatt visszanyerte normális testsúlyát, és gyönyörű lett. Nagyon sokáig kérleltem a szüleimet, hogy had tartsam meg, amíg végül belementek. Mivel csak ez az egy lovarda van itt a környéken, ezért idehoztuk Villámot! De én nem tudok lovagolni, és csak keveset tudok a lovakról, ezért kérlek segíts nekem!
-Persze, hogy segítek!-mondtam, és megfogtam a vállát.-Előtte megnézhetnénk Villámot?
-Gyere!
Egy gyönyörű pej ló állt előttem, látszott rajta, hogy szerető kezekben van.
-Mit tudsz?-kérdeztem.
-Lépni és ügetni.
-Hát, akkor nem lesz nehéz dolgunk!-kacsintottam rá.
Segítettem neki felnyergelni és felszállni, aztán hagytam, hogy egyedül menjen.
-Ügyes vagy!-mondtam neki, miután leszállt Villámról.
-Köszi, de szerintem inkább Villám az ügyes!-egy puszit adott a herélt orrára.
-Becky, szeretnéd látni az én lovamat?
-Persze!
Elmentünk Rapunzelhez, ott megtanítottam Beckynek, hogyan kell tisztítani a lovakat.
-Hány éves Villám?
-Kilenc.
-Kiderült, hogy ki volt a "lókinzója"?
-Matt Ball és a felesége, Anne Ball.
-Miért tették?
-Nem tudom. Állítolag Anne húga versenyzett vele, vagyis az ővé volt. De a lányt autóbaleset érte, és eltört a gerince. Los Angelesbe költözött az anyukájához.Az orvos azt mondta neki, hogy soha többet nem lovagolhat, ezért Anne-nak kellett rá vigyáznia. De nem tette. Ezt Mrs. Hollwood mesélte, a szomszédunk.
-Ez borzalmas!
-Hogy lehet ilyet csinálni egy állattal!
-Végigvezesselek az istállóban?
-Légyszíves!-kért Becky.

Miután bemutattam az összes lovat a lovardában, hazamentem.
-Na, kedves az új lány?-kérdezte anya.
-Igen, csak még sokat kell tanulnia.

Álom az életem /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now