1 buçuk yıl sonra
Chanbeak texting
Baek:günaydın aşkım npy
Chanyeol:iyiyim sen npy
Baek:bende iyiyim yeni kalktım kahvaltı Yapi cam siz yaptiniz mi?
Chanyeol:minho dün çok geç yattı ben 2 gibi yattım su icecektim minho patronuyla konusuyordu.kalkınca her sabah yaptığımız gibj yürüyüşe gidicez sonra kahvaltı yapicaz.
Baek:peki bana haber verin foto falan atın ozlerim ben seni.ben ne zaman oraya gelicem.Sen hep minho ilesin orda.
Chanyeol:bu gün minhoyla konuşurum olur mu bebeğim.
Baek:olur aşkım bye.❤❤❤1 buçuk saat sonra
Minho uyanır üstüne eşofman takımını giyinir ve chanyeol u uyanması için onu arar.chanyeol uyanır üstünü giyinir ve çıkarlar.chanyeol yolda sakat bir yavru kedi görür.topalliyordur.ona çantasından çıkartıp bi su verir besler.bu esnada minho telefonla konuşuyor.chanyeol u gören herkes fotoğraf cekinmek ister o ise çekinmez.çünkü kediye bakmakla meşgul.chanyeol kediyi de alır ve yürümeye devam ederler.yaklaşık bir saat sonra eve gelirler.chanyeol kediyi mindere koyar ve kahvaltı hazırlamaya gider.minho da oradadır.
Kahvaltıda etli yumurta sosis ve patates kızartması içecek olarak da portakal suyu hazırlayacaklar.sosis ve patates işi chanyeol diğer işleri ise minho yapacakti.chanyeol minho ya baek in dediği konudan bahsetti. Minho "ne zaman isterse gelebilir."dedi.sucuklar ve patatesler kizarmisti.içecek olmuştu fakat et hala kizariyordu.chanyeol işi bittiği için sofrayı kurdu.kediye yemek hazırlamayı unutmuştu.süt ısıttı içine bal koydu.sucuk pisirdi.belki severdi.et de oldu.yumurtalar kırıldı ve sofraya oturuldu.
Chanbeak texting
Chanyeol:aşkım ne yaptın hic foto atamadim çünkü sakat bir yavru kedj gördüm onu besledim.eve getirdim.kahvaltı yapıyoruz sen ne yaptın?
Baek:oturuyorum arkadaşım gelecek onu bekliyorum.Hani şu kris var ya sen onunla tanışmış miydin bilmiyorum o ışte.Neyse bye geldi arkadaşım.
Chanyeol:bye.minho ne zaman isterse gelebilir dedi.Minho kedilerine de et verdi.sakat kedi uyumustu.çok sirindi.kahvaltilari bitti.topladılar.biraz oturdular salonda.sonra minho piknige gidelim mi dedi.chanyeol da ben kediyi veterinere goturecektim ondan sonra gitsek dedi.minho tamam olur dedi.piknik için birşeyler hazırladılar.sandvicler misirlar sutler limonatalar daha neleeeeer neler.sonra chanyeol giyindi ve minho ya dedi ki."bence önce ben gideyim çıkınca seni ararım".minho bana uyar dedi.chanyeol çıktı evden kediyi bir kutuya koymuştu.veterinere vardılar.30 dk sürdü işleri.veteriner bir ilaç verdi ve sargiya sardı ayağını.chanyeol minho yu arayıp gelmesini söyledi.minho yaklaşık 15 dk sonra gelmişti.
piknik yerine geldiler.çok güzeldi.yemyeşil.arabadan indiler.örtüyü serdiler kedileri kutudan çıkardılar.yemekleri koydular.ama ac değillerdi.o esnada chanyeol bir ucurtmaci gördü.gitti iki tane aldı.minhoyla beraber ucurdular.sonra aciktilar ve yemek yediler kedileri doyurdular.o esnada chanyeol e mesaj geldi.
Baek:ne yaptiniz aşkım.
Chanyeol:kediyi veterinere götürdüm.şimdi piknikteyiz yemek yiyoruz.
Baek:bana neden haber vermedin dev adam.sen minho ya bayağı alistin beni unuttun bakıyorum da bana hane vereceksin.sinir etme insanı chanyeol
Chanyeol:aniden olan birşeydi senin de arkadaşın var diye rahatsız etmek istemedim.bye optum.
Baek:(cevrimdisi)Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın beren110 swagenius96 victorybts birgaripwhovian kubra6758 😘😘😘😀😀😀😃😃😃