2 hafta sonra
Baek chanyeol un yanına gidiyordu.onu çok ozlemisti chanyeol un bundan haberi yoktu.arkadaşı minho chanyeol a bir bahane bulup onu almaya gidecekti.yola çıkalı 2 saat olmuştu.3 saat sürüyordu yolculuk.yaklasinca minho ya haber verdi.
Minho baek texting
Baek:ben yaklaştım 20 dk falan varmiş şoföre sordum.
Minho:tamam ben chanyeol u oyalicam bye.Minho chanyeol u oyalamak için bir plan kurdu.minho yu bir arkadaşı arayacak is için görüşmek isteyecek o da gidecek.chanyeol un yanına geldi.oturdu.minho arkadaşıyla konuşmuştu böyle böyle diye planim var diye.minho tuvalete gitti.o esnada telefonu çaldı.chanyeol un yanındaydı telefon.koşarak işten arıyorlar dedi minho ya.minho çıktı.chanyeol e gitmesi gerektiğini soyledi ve gitti.baek e haber vermişti.yaklaşık 10 dk sonra havaalanına vardı.baek orda bekliyordu.onu arabaya çağırdı ve gittiler.chanyeol yemek yapıyordu.canını kıymalı spagetti ve trilice çekmişti.önce makarnayı yapacaktı.chanyeol tam tatliyi yapmaya başlarken minho geldi.chanyeol e arkana bak dedi. Baek i görünce çok sevindi sarıldılar.baek in de bu ülkede bayağı arkadaşı vardı.
Chanyeol ve minho sofrayı kurdular.yemek yerken baek i bir arkadaşı aradı.onunla buluşmak için randevulastilar.bunu minho ile chanyeol e de söyledi.sofradan kalktılar.baek bahçeye çıktı.çok güzel çiçek kokuyordu.chanyeol limonata yapacaktı.minho da bahçeye çıktı.biraz konuştular baek ile.minho eve gidiyordu.o esnada chanyeol limonatalari getiriyordu.bir taşa takıldı.minho oradan geçerken onu tuttu.göz göze geldiler. Bunu gören baek oraya gitti sevgilisinin elinden tutup ilerdeki çarşafa götürdü.minho yara bandı pansuman falan getirdi.baek de su getirmeye gitmişti.geldiğinde minho yu pansuman yaparken görünce sinirlendi daha doğrusu kiskandi.ben devam ederim sen dinlen dedi.chanyeol canı yandığı için agliyordu.baek in de gözleri dolmuştu.chanyeol e aglama yaaa geçecek hepsi.chanyeol yoldan geldin birde benle uğraşıyorsun deyince baek aşkolsun dedi.saat epey geç olmuştu.minho tek başına baek ile chanyeol beraber yatmıştı.
Sabah olunca chan iyileşmiş hatta kalkıp kahvalti hazırlamış sonra da önce minho yu uyandırmaya gitmiş.yatağın baş ucuna oturup minho yu dürtmüş.o sırada baek bunu görmüş.chanyeol e bırak kalkar demiş.minho uyanmış o esnada kahvaltı yapmışlar.baek arkadaşıyla bulusacakmis alışveriş yapacaklarmış.üstünü giyinmiş çıkmış.geç gelecekmiş belki arkadasinda k alabilirmis.saat 16 00 olmuş.chanyeol evi temizleyecek minho ise yürüyüşe gidecekmiş.chanyeol temizlik kıyafetlerini giymiş minho yürüyüş.evi temizlemesi iki saat sürmüş.minho eve gelmiş.chanyeol e tesekkur etmiş.
minho chanyeol ile bir bara gidecekmiş.minho nun arkadaşları Luhan ve Sehun çağırmış. Minho dus almış üstünü giyinmiş.bara gelmişler.Sehun ile Luhan chanyeol u çok tatlı bulmuş daha sık görüşmek istemiş.chanyeol kabul etmiş.çok fazla içmiş chanyeol.baek ve arkadaşı tao da o bara gelmiş.chanyeol ler tam sipariş verilen yerin önünde duruyormuş.chanyeol bir tane daha içki istemiş.minho yeter demiş.en sonunda tuvalete gitmiş chanyeol dönerken minho da tuvalete gidiyormus.orda baygınlık geçirmiş chanyeol.minho onu kucağına alıp arabaya götürmüş.o esnada baek bunları görmüş ağlamaya başlamış.söylenmiş içinden o adam kimde benim sevgilimle bara geliyor da onu kucağına alıyor kim o kim kendini ne sanıyor offff deyip çığlık atmış.
Chanyeol ile minho eve gelmiş.baek onları takip etmiş.1 saat kendine gelememiş chan.en sonunda minho onu dudagindan opunce cami tiklamis minho kapıyı açmış.baek bağırmış da bağırmış.baek chanyeol dönük olmadığı için onun uyandığını görmemiş.bunları duyan chan bağırarak git burdan baek sen benim can dostumla böyle konusamazsin demiş.sonra aradan iki dakka geçmiş özür dilemiş ağzımdan yanlışlıkla çıktı o sözler demiş chanyeol.baek gidiyorum beni bir daha arama demiş.minho çok üzülmüş bu duruma.onlarin kusmesini hic istemezmis.bir de onun yuzunden kusunce daha da uzulmus.ozur dilemis chanyeol den.chanyeol ben onun gonlunu yaparim merak etme uzulmebe gerek yok demiş chanyeol.
Ertesi gün
Chanyeol un ve baek in ortak arkadaşı ve çok sevdikleri olan arkadaşı D.O yu aramis chan.o da o ülkede yaşıyormuş.olayı anlatmış. D.O baek le konuşmuş baek in o gün doğum g unuymus.minho ya bahsetmiş planından chanyeol.baek ile D.O nun konuşması bitince chanyeol u aramis D.O böyle böyle demiş gelecek ama iyi hazırlan kolay kolay affetmez demiş.chanyeol da tamam o is bende merak etme demiş.akşam olmuş bulusmuslar ve en son chanyeol gelmiş ve baek e evlenme teklifi etmiş baek şok olmuş.ne diyeceğini şaşırmış.acaba trip mi yapsam yoksa çocuğu boş yere uzmesem mi demiş içinden.şu karara varmiş bana bir gün ver chanyeol yarın kararımı kesinlestirip söylerim.
En heyecanli yerinde birakilir mi yazar diyenleriniz olacak ama uzgunum biraz heyecanlanin.tahminlerinizi yorumlara yazın yazmazsanız eger (bunu takipvilerim için soyluyorum)vallahi konuşmam özellikle de kubra6758için.vote vermeyi unutmayın.