5.kapitola Konečně je moje💜

102 7 2
                                    

Tuesday 7:00hodin:
Karmen: Vztavej ty prase líný máš hodinu na připravení!
Lisa: coo já chci spáaat jaký připravení..?
Karmen: Za hodinu přijdou kluci a jedem do Chorvatska..
Lisa: Ajo do prdele jdu se připravit..

10:00:
Mac: jedem pro holky?
Tinus:jo v 11:00 jede letadlo takže jdem.

O asi 10 minut později byly kluci u holek a už jeli na letiště.. Zbývalo jim ještě 30minut dokud nepřijelo letadlo takže si zatím povídali.

Z Tinuse strany:
Karmen to tak slušelo že jsem celou dobu co něco kecali nevnímal a jen na ní koukal až najednou..
Karmen: Proč se furt na mě koukáš?
Lisa&Mac: 😂

Když už jim letělo letadlo samozřejmě že Lisa seděla s Macem a Tinus s Karmen.

Z pohledu Tinuse:
Já s Karmen jsme seděli za Macem a Lisou. S Karmen jsme tam dostali záchvaty smíchu když jsme viděli jak Lisa usnula na Macovi protože Lisa měla pravou nohu na Macovi stehně a Mac měl svojí dlaň na jejím chcichtu. (😂😂😂) Ale potom mi Karmen usla na rameni a já ji objal a usnul sní.

Když jsem se vzbudil Lisa S Macem byli vzhůru tak jsem je chvíli poslouchal.

S pohledu Lisi:
Když jsem vztala viděla v jaký pozici jsme s Macem usnuli tak jsem se musela začít smát a vzbudila jsem nechtěně Maca.
Mac: To jsme takhle spali?
Lisa: jo :D
Mac: 😂
Lisa: Ehmm Maci chci ti něco říct.
Mac: povídej
Lisa: doufám že ti nebude vadit když v Chorvatsku budu víc s Karmen než s tebou.
Mac: nevadí ale můžu vědět proč?
Lisa: dobře řeknu ti to ale nesmíš to nikomu říct
Tinus pořád poslouchá..
Mac: slibuju!
Lisa: Jak asi už víš s Karmen jsme kamarádky fakt dlouho a ona mi řekla že se bude stěhovat ale nechce to říct tobě a Tinusovi.
Tinus: Cože?!?
Mac: a do prdele..
Lisa: Tinusi prosím neříkej ji nic.
Tinus: dobře ale ty mi slib že necháš Karmen i mě.
Lisa: neboj pořád sni nebudu je tu taky Mac.
Mac: :)
Tinus: ok
Karmen: ehmm co se děje?
Tinus: ale nic. Hele už přistavame..
Lisa: Konečně..

Všichni čtyři vyšli z letadla. A šly si rovnou do hotelu vybalit ale tentokrát měla pokoj Karmen s Lisou a Tinus s Macem.

Tinus: co máš dnes v plánu s Lisou?
Mac: jdem k moři.
Tinus: hej tak to by mě nenapadlo :D
Mac: njn :D

Mac šel k holkám do pokoje a Lisu obejmul ze zadu a pošeptal jí že se na ní těší. Lisa se sčervenala ale když se na něj otočila a dala mu pusu na rty tak se sčervenal i on. Karmen se zrovna sprchovala.

Z pohledu Tinuse:
Máme pokoj vedle holek a já slyším že se někdo sprchuje určitě to bude Karmen protože šel Mac za Lisou. Až se Karmen vysprchuje chci si sní co nejvíc užít den a přemluvit ji k tomu aby se neodstěhovala. V tom mi někdo zaťukal na dveře..
Karmen: Tinusi?
Šel jsem otevřít..
"Ahoj Karmen"
Karmen: Ahoj jdeš k vodě?
Tinus: Jo jen si jdu pro plavky jdi si zatím sednout.

Z pohledu Karmen:
Nemusela jsem si vůbec sedat protože hned co jsem si sedla on přišel v plavkách a řekl..
Tinus: tak jdem?
Karmen: ještě si musím pro plavky já.
Tinus: dobře jdu s tebou.
Cestou do mého a Lisi pokoje jsem se na něj ani nekoukla protože v plavkách je tak sexy (😂😂)
Když jsem otevřela s Tinusem viděli jsme jak se Mac s Lisou líbají a mě bylo líto Lisi protože jí Mac mačkal s prominutím prdel (😂😂neberte to vážně 😂😂😂)
Tinus se držel protože málem chcipl smíchy.
Já tak trochu taky.

Nechtěli jsme je rušit a nějak jsme si to neuvědomili a byli jsme v koupelně a řeknu vám je to dost malá koupelna. Řekla jsem mu ať se otočí protože jsem si potřebovala obliknout plavky jenže tu byl problém že on když se otočil tak mel před sebou velký zrcadlo takže jsem se i já otočila ale asi to nějak nepomohlo. Se zadu mi viděl jen podprsenku ale pak řekl že mě nechá v klidu se obliknout a šel do pokoje. Když jsem se oblikla a šla do pokoje Lisa už byla v plavkách a Mac taky. Tak jsme rovnou šly.

Pohled Tinuse:
Já vím že by tohle hodně kluků nevydrželo v koupelně s nahou holkou a vy ji nevidíte. Jenže já už měl toho pocitu dost (moc dobře víte o čem mluvím) a řekl jsem že ji nechám v klidu se obliknout. I kdybych tak radši byl sní..
Potom když vešla všimla si že jsme všichni v plavkách. Ale já na ten pohled nezapomenu. Ona s plavkama? To je sen každýho kluka. Ale už dost. Jí bych nic neudělal..
Když už jsme byli u moře Mac s Lisou se ve vodě cákali. A já s Karmen leželi a byli na mobilech.
Ale všechno se obrátilo vzhůru nohama když šla ke mně moje bejvalá holka. (Mona)
Karmen jen koukala..
Mona: Tinusi?
Tinus: Mono to jsi ty?
Mona: Joo.. Ahooj
Dala mi pusu na rty..
Karmen: Co se tady děje?
Mona: Tinusi to je tvoje holka?
Tinus: jo
Karmen: Hej ty nějaká Mono vypadni a už se nevracej!(přesně já 😂😂)
Mona šla pryč a a Karmen mi neřekla ani slovo.. Že by žárlila? Ne Tinusi ona tě nemiluje chápeš. Pane bože proč zas mluvim sám ze sebou
Karmen: protože si magor :D
Tinus: nejdeš do vody?
Karmen: že se ptáš!

Přidali jsme se k těm dementum co se furt potápěli. Ale pak jsme si s Karmen šly jen sednout na písek.
Tinus: Karmen?
Ano?
Tinus: já vím že mě moc ráda nemáš určitě se to časem změní a chci ti dát takovou otázku.. Budeme spolu chodit? Myslím jako už vážně.
Karmen: co? Já nevim co tti na to říct. Jo!
Tinus: cože?!?
Karmen: JoJoJo jo budu s tebou chodit!

A přišlo na řadu fakt dlouho dobé líbání. Pak si Karmen lehla na Tinuse hrudník a Tinus ji měl v náručí.

Z pohledu Maca:
Když jsem viděl jak si tam ty dva dementi užívají chtěl jsem to samí s Lisou ale ona chtěla bejt ve vodě. Tak jsem jí řekl že ji koupím kebab a šla hned :D
Lisa: děkuju
Mac: jojo. Doufám že jíš bylinkový dressing
Lisa: jo
Mac vzal Lisu do hotelu taky už bylo tak 18:00 a v Maca pokoji si lehly na postel a i Mac si občas přijde na svý..

Mac: víš Liso.
Lisa: no
Mac: nechceš...
Lisa: co
Mac: no ty víš..
Lisa: Ahá takže ty si nadrženej vid? :D
Mac: no tak trochu..
Lisa: mám tu řešení😈
(😂a teď nevím jestli to rozepisovat ale spíš ne😂😂)

Pohled tinuse:
Vzbudil jsem se o hodinu později potom co jsme usly na písku ale řeknu vám že se fakt spí blbě na písku. Tak jsem ji vzal do náručí a odvedl ji do mého pokoje když jsem byl u dveří slyšel jsem co se tam asi děje :D tak jsem šel do Karmenina pokoje a položil jí na postel a přitulil se kní.

Tak teď už se mi nechce dál psát pokračování buď večer nebo zítra ráno😅💫 promiňte za chyby ale píšu na rychlo.✨1212 slov💨
Tak zatím bye💜

Martinus💜Kde žijí příběhy. Začni objevovat