Pohled Karmen:
Když jsme s Tinim přišly k Lise a Macovi začaly se mě vyptávat.
Lisa: Karmen uvědomuješ si co děláš?
"jo! Sis Tinuse miluju a nikdo už s tím nic neudělá."
Mac: a co ten Paříž?
Lisa: Macu ty hovado já ti jasně řekla ať nic neříkáš!
Mac: promiň. Ale vždyť víš jak jsem zvědavej.
Lisa: hmm.
Tinus: Karmen já asi jdu nechci aby jste se hádali.
"Tini vydrž jdu s tebou"
Lisa&Mac: co?
Tinus:Karmen sluníčko chceš dnes přespat u mě?
"jak si můžeš všimnout tak ano i Lise a Macovi musím nechat prostor."
Lisa:jakej prostor
"ale notak sis neříkej mi že tvůj a Macuv vztah není to co bylo. Dokud jsem nepřišla já. Vím že jste neměli na sebe čas takže vám teď týden nechám prostor co vy na to?"
Tinus: Karmen já budu rád.
Mac: já taky Liso víš jak dlouho jsme se nelíbali?
Lisa: drž hubu :D no dobře Tinusi nebude ti teda vadit Karmen?
Tinus: si děláš srandu ne? Jsem šťastnej že bude semnou.
"aww Tinii jdu si zabalit"Pohled Lisi:
Jakože se bojím o Karmen ale jsem ráda že zase budu mít čas na toho debžota. Ale Tinus se snad změnil a postará se o ni no. Když v tom mě vyrusil Mac.Mac:lásko?
"ano?"
Mac: jdem koukat na nějaký film?
"Karmen už jela?"
Mac: jo už asi před půl hodinou
"dobře, co chceš pustit?"
Mac: nevím dáme nějakou komedii?
"klidně"Mac šel pustit tu komedii a já si zatím sedla na gauč a přemýšlela o tom Karmenina stěhování.
Mac: hotovo připravím ještě něco k jídlu.
"já to udělám zlato jdi si sednout"
Mac: jak myslíšPři připravovaní popcornu brambůrek a tacos jsem pořád myslela na to stěhování. To už jako fakt budu bez Karmen?
Vše jsem donesla na malý stolek u gauče a televize. Hned co jsem si sedla si mě Mac přítulil blíž k němu a já si opřela hlavu na jeho rameno.Pohled Tinuse:
Karmen vypadá nějak znuděně tak jsem ji nabídl jít do kina. Hned souhlasila a hned jsme šly. *což mi v autě začala říkat*Karmen: Tini já vím že furt přemýšlíš nad tím stěhováním ale nedělej si s toho starosti. Pojedeš přece semnou.
"Karmen sluníčko já vím ale přece jen to bude jiný co když se tvým rodičům nebudu líbit a nebudou mě mít rádi?
Karmen: děláš si srandu? Ty si myslíš že bych bydlela s rodiči? Budu o pár ulic dál v jednom domečku který mi táta koupil.
"Ale Karmen já bych to klidně zařídil. Proč vše zařizuješ ty?"
Karmen: Protože tě miluju!
*Já vím tuhle větu mi řekla hodně krát ale jen teď jsem si to nějak uvědomil. Zastavil jsem a začal se s Karmen líbat.*
"Karmen sluníčko ty moje hřejivý srdíčko to víš že tě taky strašně miluju"
Karmen: AwwwPohled Maca:
S láskou jsme koukali na komedii ale bylo mi to trochu divný protože jsme s Lisou obvykle na gauči dělali něco jinýho. Přišlo mi že mě už Lisa nemá ráda. Tak jsem přemýšlel co bych ji řekl prostě aby mi řekla že mě taky miluje."Lásko?"
Lisa: Ano maci?
"no víš.."
Lisa: no
"Miluješ mě pořád? Víš protože je mi to teď nějaký divný"
Lisa se usmála a řekla
Lisa: Notak Maci ty si fakt myslíš že tě už nemiluju? Bože ty ani nevíš jak to je divný mě. Lásko miluju tě nejvíc na světě budu o tebe bojovat do srmti.
Tak tohle mě zahřalo u srdíčka. Aww Lisa prostě vždy ví jak mi zahrát srdíčko
"Lásko moje. Ty o mě bojovat nebudeš to já o tebe protože ty si moje navždy to tak zůstane. Miluju tě. Miluju tě strašně moc Liso!
Lisa: aww zlatíčko asi nemám na co čekat viď?
"jdem na to zlato" 👅
*a začalo to tam bouchat jako kdyby tam bylo zemětřesení*
(😂😂😂)Nesuďte mě 😂😂 další kapitola za dva dny♥️♥️bye💜