Uběhl 1 den co byla Lisa s Karmen bez kluků ale dnes už si dávali sraz.
Pohled tinuse:
Konečně dnes uvidím moje sluníčko už jí chci mít v náručí.
Mac dneska nespal celou noc mi mluvil o Lise jenže já ho neposlouchal. Ty dva dementi mě nezajímají ale teď mě spíš zajímá co moje sluníčko právě dělá.Mac: No není ta Lisa cute?
*ukázal mi její fotku*
"Jo brácho jasně že je cute a už mě nech"
Mac: A co jak to jde s Karmen?
"dobrý, už se na ní těším"
Mac: no jde vidět jak si z ní mimo..
"cože"
Mac: proč si balíš kufr?
"ehmm ajo"
Mac:😂 já říkal že si z ní mimo
"asi tak no😅"Pohled Karmen:
Bylo mi divný jak mi celou tu dobu Tinus ani nenapsal..
Ale dnes máme sraz a snad má pořád o mě zájem..Lisa: Ségra?
"no"
Lisa: v kolik jdeš?
"ve 14:00 Tinus má prej pro mě překvapení" "
Lisa: hah tak si to užij protože je 13:45
" skxkxkap cožeee? "
Lisa: máš 15 minut, chceš pomoc s šaty?
"nene dnes si chci vzít kraťasy a ten crop top adidas.
Lisa: dobře jak chceš.Pohled tinuse:
Byl jsem už v parku a zrovna přišla Karmen. Zatím si mě nevšimla a stála mi zády tak jsem šel pomalu k ní a ze zadu jí objal ona se lekla ale když se na mě otočila tak mě objala taky.
Karmen: Takhle mě už nestraš.
"sluníčko já tě nechtěl vylekat"
Karmen: Já vím.
"jsi krásná"
Karmen: To ty taky.. Tini?
"ano?"
Karmen: Chci dnes s tebou udělat hodně fotek.
"já s tebou taky"
Karmen: Dobře.
"tak jdem?"
Karmen: A kam že to vlastně jdem?
"říkal jsem ti že je to překvapení."
Karmen: ach joo
*dal jsem si Karmen na záda a šel sní po takový skále na který byl na hoře skvělý výhled na město*
Karmen: počkej já půjdu po svých vždyť chceš jít na horu ne?
"jo ale chci tě vzít já"
Karmen: tak jo noPohled Karmen:
Tinus mě chtěl vzít na nějakou skálu ale šla bych klidně po svých. Jenže on mě chtěl vzít na zádech tak jsem ho tedy nechala. Když už jsme byly na hoře tak tam byl opravdu skvělý výhled na město.
Tinus: Tak co líbí se ti tu?
"a jak!"A přišlo na řadu líbání. Bla bla bla..
Pohled Tinuse:
Byl jsem strašně rád že jsem se po 2 dnech mohl zase líbat se svým sluníčkem. Jenže když jsem trochu otevřel oči viděl jsem Monu ano je to ta holka z Chorvatska.. Nevěděl jsem co dělat prosím ať neudělá něco špatnýho.Mona: Ahoj Tinusi
"ehmm ahoj"
Mona: Doufám že neruším
Karmen: Jo ruší....
"Karmen ne"
Mona: Tinusi já myslela že sní chodíš
"co vždyť sní chodím"
Karmen: můžu konečně něco říct?
"copak sluníčko"
Mona: Tini já už stejně musím tak ahoj *dala mi pusu*
"Mono ty si asi nepochopila.."
Mona: Promiň neslyším tě a nasedla do auta.Karmen: Já.. Já už jdu domů.
"cože? Proč?"
Karmen: ty se ještě ptáš?? Dala ti pusu a řekla ti Tini takhle ti říkám jen já!
"ale já za to nemůžu"
Karmen: takže kdyby tě nějaká holka začala líbat tak ty se necháš a jen tak mi řekneš že za to nemůžeš? Tinusi už musím..
*A běžela pryč v slzách*
"ale Karmen počkej!" běžel jsem za ní ale ona byla asi pár metrů odemně.
"Karmen no tak stůj"
Začla běžet po silnici a já zrychlil nechci aby se jí něco stalo jenže ona zakopla a z čela ji tekla krev. Konečně jsem k ní přiběhl.
Karmen: Jdi pryč nepotřebuju tě!
"teče ti krev Karmen sluníčko nemotá se ti hlava?"
Karmen: Neříkej mi sluníčko! Ne nemotá jsem v pořádku.A Karmen omdlela..
"Karmen sakra vztavej!! Ne nesmíš mi to udělat!!" vzal jsem jí pevně do rukou a běžel jsem do nemocnice nejhorší ale bylo že jsem tam přišel asi za 15 minut..
Doktoři jí hned vzali na lehátko a řekli mi ať si jdu sednout. Jenže já nevěděl co dělat asi zavolám Lise a Macovi..Mac: Čau broo hej teď mě rušíš jsem s Lisou v restauraci.
"Do prdele Macu drž hubu vem Lisu a přijďte do nemocnice.
Mac: Cože? Co se stalo?
" neptej se a přijď! "Pohled Maca:
Zrovna jsem se s Lisou bavil když v tom mi zazvonil mobil a byl to Tinus..
Já: čau broo teď mě rušíš jsem s Lisou v restauraci
Tinus: Do prdele Macu drž hubu a vem Lisu do nemocnice.
Já: cože? Co se děje?
Tinus: neptej se a přijď!Když to vypnul začala se mě Lisa vyptávat co se děje a já ji musel říct že musime do nemocnice..
Lisa: co co se stalo? Počkej.. Jestli Tinus nějak ublížil Karmen!
Mac: Doufám že ji nic neudělal..
Lisa: sakra pojď do nemocnice a neseď tu jako nějakej lenochod!!
Mac : dobře pojď do auta..Když Lisa uviděla Tinuse jak tam sedí začala na něj řvát co Karmen udělal ještě že ji Mac držel nebo by ještě Tinuse zabila.
Tinus: pro.. Promiň Liso
Co si jí do prdele udělal?Zrovna přišel doktor s výsledkama..
Tinus: tak co?!
Doktor: no vypadá to na menší otřesk mosku nevíte jak se jí to stalo?
Lisa: No samozřejmě vám to řekne to podrobna pan Tinus!
Tinus: Dobře řeknu vám to..Byl jsem zrovna s Karmen na jedný skále kde jsme se líbali.
Lisa: ještě řekni že si ji znasilnil a zabiju tě!
Sakra Liso nech mě domluvit!No a potom tam přišla Mona.
Mac: Cože?
Tinus: jo Mona
Lisa: jaká pořád Mona?!
Mac: Zlato to byla Tinuse bejvala
Lisa: no Tinusi povídej dál..Když přišla Mona tak mi řekla Tini a jak můžete vědět Tini mi říká jen Karmen. Ale pak mi Mona dala pusu.
Lisa: a co Karmen vlepila ti aspoň facku?
"ne ale Liso drž už hubu"
Když Mona odešla Karmen na mě začala řvát a začala běžet s brekem pryč. Já za ní utíkal ale ona začala utíkat po silnici tak jsem zrychlil nechtěl jsem ji ublížit a ona spadla.. Začala ji téct krev z čela u vlasů. Tak jsem ji vzal do náručí a běžel sem..
Doktor: A pane kde paní Karmen spadla znáte to místo kde jste byli?
"ano ×říká adresu×"Mac: ty si sní běžel takovou dálku až sem? Odtamtud to je sem daleko
"já vím ale do 15ti minut jsem tu byl"
Lisa: Chci vidět Karmen!
Doktor: ještě nemůžete. Karmen je teď strašně unavená a spí..
Lisa: kdy ji můžu vidět a kdy ji pustíte.
Doktor: vidět spíš do zítřejšího rána. Ale pustíme jí asi až za 2dny..
Lisa: proč 2 dny? Vždyť jste říkal že má menší otřesk mosku!
"já vím a právě proto si ji tu pro jistotu necháme"
Tinus: Macu a Liso jděte domů spát já tu budu
Mac: seš si jistej?
"jo!"
Lisa: Zítra ráno hned jenom až otevře koutek oka mi zavoláš je ti to jasný?!!
Tinus: jo..Takže tady nová kapitola. 🤙 Omlouvám se že to dnes bylo jen o Tinusovi a Karmen ale v dalších kapitolách se budu snažit bejt neegoisticka😂💜 tak se mějte hezky a zatím bye💜💜