1

9 0 0
                                    

- A może ten napis dać lepiej tutaj? - Am przemieściła napisy na środek brystolu. Amber jest czarno włosa ma z 1,70 wzrostu oraz jest strasznie chuda - Nie lepiej będzie wyglądało na końcu? - Alli  przesunęła koniuszkami palców długi napis ,,Dlaczego zdrowe odżywianie jest takie ważne?''. Allison jest blondynką o doskonałej figurze ma z 1,65 czyli jest w moim wzroście.Natomiast ja, ja jestem brunetką o zielonych oczach, nigdy nie narzekałam na swoją figurę bo uważam że jest doskonała tylko bym chciała zrzucić kilka kilogramów ale pewnie jak większość dziewczyn w naszym wieku.Mam 17 lat i chodzę do liceum High School Tigers.                                                                                                                                                                                           - Jak dla mnie to Am ma racje lepiej na środku niż na dole dać napis - powiedziałam wyrażając swoje zdanie na temat projektu                                                                                                                                       - Dlaczego oni nam to robią i zadają projekty dlaczego?! - dramatyzuje All na co ja z Am parskamy śmiechem                                                                                                                                                             - Nie narzekaj mogłyśmy wylosować przedmiot na którym byśmy jeszcze musiały myśleć po za szkoła np. matematykę albo chemię                                                                                                                             - Faktycznie - przyznały mi rację dziewczyny                                                                                                              - OK ja już muszę lecieć dziewczyny bo dziś jest ta kolacja o której wam mówiłam z szefem mojego taty i jego rodziną z tego co słyszałam to ma być przystojny chłopak - powiedziała Amber zerkając na telefon po czym zaczęła wstawać i się ubierać ; jest połowa listopada na dworze już się ściemniło choć jest dopiero przed osiemnastą.                                                                                                 - Zostawiasz nas - za dramatyzowała Allison - zrób mi przysługę i jeśli ten chłopak będzie przystojny weź jego numer dla mnie - parsknęła śmiechem Amber                                                               - Jeśli będzie przystojny to numer wezmę owszem ale dla siebie - stojąc przy drzwiach pokazała język All i wyszła rzucając krótkie pa.

2 godziny później zostałam sama bo do mojej towarzyszki zadzwoniła mama i musiała wracać do domu.Na szczęście projekt nie jest na jutro tylko na przyszły piątek.Leżąc na łóżku w moim pokoju wzięłam laptopa i zaczęłam przeglądać różne media społecznościowe.                                      W szkole jestem nawet dobrą uczennicą nie mam żadnych problemów z nauką z Amber i Allison dogadujemy się świetnie one tak jak ja nie mają problemów z nauką.

 Mam braciszka który ma 3 miesiące.Z rodziciami dobrze się dogaduje ale prawie z nimi nie rozmawiam ponieważ oboje są zapracowani a Lukem zajmuje się opiekunka tylko czasami gdy nie może przyjść a mam czas to ja sie nim opiekuję.     

Podobnie jak moje przyjaciółki nie palę i nie biorę narkotyków czasem tylko gdy jestem na jakieś imprezie czy muszę sie wyluzować zapalę dla towarzystwa ale to się zdarza bardzo rzadko.    

Dokończyłam przeglądanie medii i odłożyłam laptopa,leżałam myślac nad czy? Sama tego nie wiem.                                                          

                                           

_______________________

Mamy pierwszy rozdział!!!!!!

Jeszcze nie wiem co ile będę pisała co 2 dni czy co sobotę to jeszcze muszę przemyśleć.

Mam nadzieje że wciągnie was historia Jess.

Zapraszam do czytania








My Angel Is a Bad BoyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz