1. kapitola

89 5 3
                                    

Moje meno ja Hajime Hinata. Som chlapec na strednej škola. Mám 18 rokov, mám hnedé vlasy a zelené oči. Som na internáte z troma spolubívajucími.
1. Spolúbivajúci: Kokichi Oma
2. Spolubívajúci:  Shuichi Saihars
3. Spolubívajúci: Leon Kuwata
Oma je dosť kamarádsky takže ani z jednim z nás nemá problém. Je skôr spokojný že nás má v izbe. Shuichi je tiež v pohode no a Leon sním zábava nesmie v tejto "veľkej" izbe chýbať. A ja... No mne robi problem že napríklad namňa dievčata vždycky pozerajú lebo že som vraj sexy a ani občas neviem prečo si to omne myslia. Veď v našej škole je viac chlapcov a oni vyzerajú sto krát lepšie než ja. A su sice občas nesimpatický ale chovajú sa normálne ako napríklad... ano minulý rok sme mali oslovu Haiji Towa. Dievčata mali vstup zakázany no a mi sme so ožrali ako muži a pritom sme iba stále študenti ale whatever. Proste best party forever no ale teraz sa blížili Omaove narodky takže sme chceli pripraviť niečo úžasne. Tak tiež sme tento krát pozvali dievčatá ale teraz sa radšej presunme k inej téma. Ja a moji kamaráty spolubívajúci sme si trošku naklúsali do kancelárie učiteľa lebo sme chceli vidieť odpoveďe na písomku na ktorú sme sa nechceli sme sa ju učiť (btw: bol to Leonov nápad Oma sa učil podstivo no iba mi traja sme dotoho išli) skončilo to hrozne. Ale veď viete teraz je začiatok ďalšej triedy takže peklo prichádza a ešte večie než doteraz.

Inak sorry sa krátku časť plánujem robiť niečo dlhšie. Asi si idem skryť hlavu pod vankuš. Vážne sa ospravedlňujem. Bude to dlhžie. Budem sa snažiť vydávať čím skôršie.

Komahina Sk (fanfiction) By ShadowBoba Where stories live. Discover now