*Το παρακάτω κείμενο είναι προϊόν μυθοπλασιας. Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα, ονόματα και καταστάσεις είναι τελείως συμπτωματική και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Αν σου έχει τύχει κάτι τέτοιο στο διαδίκτυο ή στο σχολείο θα πρέπει να μιλήσεις σε κάποιον*
Είμαι πολύ χαρούμενη!! Οι γονείς μου σήμερα θα μου πάρουν λάπτοπ για τα γενέθλια μου!! Μου είπαν πως θα είναι πολύ καλό! Είμαι σίγουρη πως θα μου αρέσει!!
-Ιωάννα ήρθαμε!! Φώναξε η μαμά μου από κάτω.
-Έρχομαι! Φωνάζω και κατεβαίνω σαν σίφουνας τις σκάλες. Παραλίγο να πέσω απο τη βιασύνη μου!!
-Χρόνια Πολλα! Μου λέει
-Ευχαριστώ πολύ! Τους απαντάω
-Εύχομαι να σου αρέσει. Μου λέει και μου δίνει τη σακούλα με το λάπτοπ
-Σίγουρα θα μου αρέσει!!! Της απαντάω
-Προσοχή σε ποιον μιλάς στο ίντερνετ. Να μιλάς ΜΟΝΟ με παιδιά που ξέρεις. ΠΟΤΕ με αγνώστους.. Πότε δεν ξέρεις τι γίνεται!! Μου λέει με αυστηρό βλέμμα ο πατέρας μου.
-Πόσες φορές θα μου το πεις? Δεν ειμαι ηλίθια να μιλάω με αγνώστους!! Του απαντάω
Ανεβαίνω γρήγορα-γρήγορα στο δωμάτιό μου και αφού το βγαζω από το κουτί του, το άνοιγω και μπαίνω γρήγορα στα social media. Χαζεύω με τις ώρες φωτογραφίες που έχουν ανεβάσει οι φίλες μου!! Δεν κατάλαβα για πότε βράδιασε!!
Οι γονείς μου μου έχουν μιλησει αρκετές φορες για τους κινδύνους του διαδικτύου και πώς πρέπει να προφυλακτώ. Έχουν καταντήσει υπερβολικά σπαστικοί!! Ξέρω πως να προφυλακτώ και φυσικά αν μου στείλει κάποιος άγνωστος δεν θα του απαντήσω!!! Μου το λένε και μου το ξαναλένε λες και είμαι ηλίθια!!
Μιλάω πολλές ώρες με την κολλητή μου τη Στεφανία. Την ξέρω από το νηπιαγωγείο και ήμαστε αχώριστες!! Μιλάμε για διάφορα πράγματα όπως ρούχα κ.τ.λ... Επίσης, μιλάω πολλές ώρες με το αγόρι μου τον Μιχάλη. Ειμαστε μαζί 2 χρόνια τώρα!
Μόλις τωρα ένα αγόρι μου έστειλε αίτημα φιλίας. Τον λενε Γιάννη και λέει ότι πάει στο ίδιο σχολείο με μένα. Δεν τον εχω δει ποτέ. Αλλά για να λέει ότι πηγαίνει στο ίδιο σχολείο με μένα θα εχει δίκιο. Φαίνεται πολύ όμορφος. Είναι 1 χρόνο μεγαλύτερός μου, δηλαδή 16 χρόνων. Σιγά, δεν είναι άγνωστος, στο ίδιο σχολείο πάμε. Θα τον αποδεχτώ.
YOU ARE READING
Cyberbully
AdventureΗ Ιωάννα, ένα 15χρονο κορίτσι, έστειλε μια άκρως προσωπική φωτογραφία σε ένα "16χρονο αγόρι" που γνώρισε στο ίντερνετ. Ο άνθρωπος όπου έστειλε η Ιωάννα αυτήν την φωτογραφία, την απειλεί ότι θα την δημοσιεύσει στο διαδίκτυο. Τι θα κάνει η Ιωάννα? Θα...