~Η γνωριμία~ - Κεφάλαιο 2

89 6 2
                                    

Αφού τον αποδέχτηκα μου έστειλε μήνυμα. 

-Γεια σου, τι κάνεις? Με ρωτάει.

-Καλά εσύ? Του απαντάω.

-Καλά. Μου απαντάει.

-Δεν σε έχω πετύχει καθόλου στο σχολείο. Του λέω.

-Ναι, συνήθως κάθομαι στο πίσω προαύλιο. Μου απαντάει.

-Αα, εγώ κάθομαι στο μπροστά προαύλιο ή στο κυλικείο. Του λέω.

-Ναι, σε έχω δει. Να σε ρωτήσω κάτι, που μένεις? Με ρωτάει.

-Ιπποκράτους 123, δίπλα από το περίπτερο. Του απαντάω.

-Α, και εγώ κάπου εκεί κοντά μένω. Μου λεει.

-Που? Τον ρωτάω.

-Ιπποκράτους 52, δίπλα από το πάρκο. Μου απαντάει.

-Α, ωραία. Του λέω.

-Το τηλέφωνό σου? Με ρωτάει.

-6789410682, το δικό σου? Τον ρωτάω.

-Δεν έχω, το κινητό μου έσπασε και χάλασε. Μου απαντάει.

-Αα, θες να σε πάρω βιντεοκλήση? Τον ρωτάω.

-Δεν μπορώ, η κάμερά μου έχει χαλάσει. Μου απαντάει.

-Αα, εντάξει.  Πρέπει να φύγω, θα σου στείλω αργότερα! Του λέω.

-Γειαα!! Μου λέει.

Έχει έρθει να με πάρει η Στεφανία για να πάμε βόλτα στην πλατεία. Δεν κατάλαβα πότε πήγε 6 η ώρα!! Δεν έχω καν ντυθεί! Φοράω ακόμα πιτζάμες! Της είπα να ανέβει στο σπίτι μου για να μην με περιμένει έξω. Της είπα, επίσης, ότι μιλάω με ένα παιδί από το σχολείο. Ούτε αυτή τον έχει δει. Ντύνομαι και πάμε βόλτα.

Στην πλατεία συναντήσαμε τον κολλητό μας τον Αλέξη. Φάγαμε, συζητήσαμε, και πήγαμε ο καθένας στο σπίτι του. Έχω την εντύπωση πως ο Αλέξης με γουστάρει. Και εμένα μου ψιλοαρέσει. 

Συνεχίζω να μιλάω με τον Γιάννη. Του έχω πει πολύ προσωπικά πράγματα, όπως ότι ο πατέρας μου κάθε βράδυ γυρνάει μεθυσμένος στο σπίτι και χτυπάει την μητέρα μου και το παίζουν ερωτευμένοι μπροστά μου. Του έχω πει, επίσης πως σκέφτομαι να χωρίσω το Μιχάλη γιατί δεν βρισκόμαστε συχνά και μιλάμε μόνο από τα social media. 

Είναι Δευτέρα σήμερα και... έχω σχολείο τέλεια... Θα δω τα μούτρα της Μαίρης... Η μεγαλύτερη εχθρός μου... Από την Πρώτη γυμνασίου με ανταγωνίζεται στα πάντα. Στα αγόρια, στους βαθμούς, στα αθλήματα, ΠΑΝΤΟΥ! Πάντα με κοιτάει με μισό μάτι, δεν της δίνω σημασία αλλά ώρες-ώρες θέλω να της ρίξω 5 μπουνιές, να πέσει κάτω η ηλίθια.. Κάθεται και μπροστά μου.. 

Πρώτη ώρα έχω κενό ευτυχώς.. Δεν θέλω να κάνω μαθηματικά με τίποτα! Καθώς μιλάω με τη Στεφανία και τον Αλέξη, βλέπω τη Μαίρη με πλησιάζει:

-Ώστε, πήρες λάπτοπ, εε? Με ρωτάει.

-Ναι, γιατί, υπάρχει πρόβλημα? Την ρωτάω

-Κανένα, απλά το λάπτοπ που μου πήραν οι γονείς μου είναι πολυυυυυυυ καλύτερο από το δικό σου. Ξέχασα να πω πως οι γονείς της Μαίρης είναι πλούσιοι

-Άντε πάλιιι. Θα σταματήσεις ποτέ με αυτή τη μαλακία? Μου τα έχεις πρήξει πια. Της λέω.

-ΜΗΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ ΕΜΕΝΑ! Μου λέει καθώς έχει κοκκινίσει.

-Όπως θέλει θα σου μιλάει παλιό ηλίθια. Πετάγεται και λέει η Στεφανία

-Δεν μου λες βρε Μαίρη μου.. έφευγες? Της λέει ο Αλέξης

-Δεν μου λες βρε Αλέξη μου..  λέει η Μαίρη και την διακόπτω

-Πάμε να φύγουμε, δεν αξίζει να της μιλάμε της ηλίθιας.. λέω

Μαίρη: Το ήξερα.. Είστε πολύ μεγάλες κότες.. Μας λέει

Με το που ακούω τη Μαίρη να μας λέει κότες γύρισα πίσω, της ρίχνω ένα χαστούκι, και χωρίς να το καταλάβω έχουμε βρεθεί στο πάτωμα να παλεύουμε.. Ευτυχώς δεν μας έχει δει κανένας καθηγητής.. μετά από κανα 5λεπτο μας χώρισαν..

Έχουμε διάλειμμα. Πάω στο πίσω προαύλιο για να βρω τον Γιάννη. Ψάχνω,ψάχνω, αλλά δεν τον βρίσκω. Πάω σπίτι και του στέλνω μήνυμα:

-Ήσουν στο σχολείο σήμερα? Έψαξα αλλά δεν σε βρήκα. Τον ρωτάω

-Όχι ήμουν άρρωστος. Μου απαντάει.

-Αύριο θα πας? Τον ρωτάω

-Όχι, όλη την εβδομάδα δεν θα πάω. Μου απαντάει

Μετά από πολλές ώρες συζήτησης μου έστειλε:

-Θα μου στείλεις μία γυμνή φωτογραφία σου?

Δεν του απάντησα. Περιμένω την επόμενη μέρα για να μιλήσω στη Στεφανία και τον Αλέξη.

------------------------------------------------------

Τι θα γίνει? Θα στείλει η Ιωάννα γυμνή φωτογραφία στον Γιάννη?

Τι θα της πουν οι κολλητοί της?

CyberbullyWhere stories live. Discover now