Έχω πει στη μαμά μου ότι είμαι άρρωστη. Πρέπει να αποφύγω την Στεφανία και τον Αλέξη. Ο Γιάννης είπε να μην πω τίποτα σε κανέναν. Έτσι θα κάνω. Αλλιώς... θα δημοσιευθούν οι φωτογραφίες μου. Ποτέ δεν έχω πει ψέμματα για να μην πάω σχολείο. Καλά, ίσως να έχω ξαναπεί...
Στεφανία pov:
Η Ιωάννα δεν έχει έρθει σχολείο σήμερα. Δεν ξέρω γιατί. Θα περάσω από το σπίτι της μετά να δω τι έχει. Η Μαίρη μας κοιτάει με μισό μάτι. Εγώ δεν της δίνω σημασία, αλλά ο Άλεξ της λέει:
-Τρέχει τίποτα?
-Απολύτως τίποτα. Δεν μου λες βρε Αλέξη μου, που είναι η άλλη, ξέρεις, η ξανθιά. Τους λέει.
-Για να μην είναι μαζί μας που θες να είναι βρε αγάπη μου? Την ρωτάει ο Άλεξ.
-Μην με λες εμένα αγάπη μου, δεν είμαι αγάπη σου. Του λέει η Μαίρη.
-Σωστά να σε λέω αηδία? Της λέει ο Άλεξ.
Η Μαίρη φεύγει με κάτι μούτρα μέχρι το πάτωμα.
Αλέξης pov:
Γιατί δεν είναι εδώ η Ιωάννα... θέλω να της πω για το Γιάννη. Δεν πρέπει να τον εμπιστευτεί. Νοιάζομαι γι'αυτήν.
Ιωάννα pov:
Ο Γιάννης, ευτυχώς, δεν μου έχει στείλει. Μάλλον με ξέχασε, τελείωσε αυτή η ιστορία. Η Στεφανία είναι έξω από το σπίτι μου και χτυπάει το κουδούνι. Δεν θα της ανοίξω. Αν της ανοίξω σίγουρα θα με ρωτήσει για το Γιάννη. Δεν πρέπει να της μιλήσω γι'αυτόν.
Στεφανία pov:
Δεν μου άνοιξε. Νομίζω ότι με αποφεύγει. Είμαι σίγουρη ότι ήταν μέσα. Τι να της έχει συμβεί?
Ιωάννα pov:
Είμαι στα social media. Βλέπω ένα μήνυμα από τον Αλέξη. Μου έχει στείλει τις φωτογραφίες μου και μου γράφει : "Κοίτα ποιον εμπιστεύτηκες. Συγχαρητήρια. Δεν με άκουσες. Έπρεπε να ακούσεις τη Στεφανία." Πάω στο προφίλ του Γιάννη και βλέπω ότι ανέβασε τις 2 γυμνές φωτογραφίες μου. Με ξεγέλασε. Είναι η χειρότερη μέρα της ζωής μου.
Βλέπω τα σχόλια:
"OMG, η Ιωάννα είναι αυτή?"
"Τσούλα!!"
"Όντως? Του έστειλε γυμνή φωτο της? Πουτάνα!"
"Πόσο πουτάνα είναι τελικά η Ιωάννα"
"ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. ΨΩΦΑ"
"Κράξιμο που έχεις να φας κακομοίρα"
"Πόσο τσούλα η Ιωάννα!!!!!!!!!!!"
Ειλικρινά, δεν έχω νοιώσει πιο εξεφτελησμένη στη ζωή μου. Δεν θέλω να ζω. Ο Γιάννης μού κατέστρεψε τη ζωή. Όλοι στο σχολείο έχουν δει αυτή τη φωτογραφία. Και φαντάζομαι τα παιδιά από το σχολείο τις έστειλαν σε κάποιους άλλους. Στέλνω στον Γιάννη:
-Γιατί μου το κάνεις αυτό? Τον ρωτάω.
-Ποιο? Με ρωτάει.
-Ώστε δεν ξέρεις? Τον ρωτάω.
-Όχι. Μου απαντάει
-Εσύ δεν ανέβασες τις φωτογραφίες μου? Τον ρωτάω.
-Αα, γι'αυτό λες? Με ρωτάει.
-Γιατί το έκανες αυτό? Αφού δεν είπα τίποτα στους φίλους μου και σου έστειλα και άλλη μια φωτογραφία! Του λέω.
-Εσύ φταίς. Μου λέει.
-Γιατί? Τον ρωτάω.
Δεν μου απάντησε. Τα σχόλια συνεχίζουν να αυξάνονται. Ούτε ένα δεν είναι θετικό. Όλοι με βρίζουν. Δεν ξέρω τι να κάνω. Έστειλα μήνυμα στην Στεφανία και τον Άλεξ αλλά δεν μου απαντάνε. Είμαι μόνη μου.
Στεφανία pov:
Η Ιωάννα μου έστειλε μήνυμα. Δεν θα της απαντήσω. Δεν μου άνοιγε το μεσημέρι, την έπαιρνα τηλέφωνο και δεν απαντούσε, μας αποφεύγει.
Αλέξης pov:
Η Ιωάννα μου έστειλε μήνυμα. Δεν θα της απαντήσω. Δεν με άκουσε όταν της είπα να μην του στείλει την φωτογραφία και τώρα.....
----------------------------------------------
Τι θα γίνει με την Ιωάννα?
Ο Αλέξης και η Στεφανία θα απαντήσουν στην Ιωάννα?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Cyberbully
AventuraΗ Ιωάννα, ένα 15χρονο κορίτσι, έστειλε μια άκρως προσωπική φωτογραφία σε ένα "16χρονο αγόρι" που γνώρισε στο ίντερνετ. Ο άνθρωπος όπου έστειλε η Ιωάννα αυτήν την φωτογραφία, την απειλεί ότι θα την δημοσιεύσει στο διαδίκτυο. Τι θα κάνει η Ιωάννα? Θα...