Doslo je vreme da krenem izasla sam iz kuce I krenula ka kapiji grada. Bilo je kasno I nikoga nije bilo napolju. Sve osobe iz mog odeljenja su bile na zurci koju je Naruto organizovao I ja sam dobila pozivnicu ali sam odbila jer nisam htela da idem na zurku. Bila sam blizu kapije grada I malo se uplasila imala sam neki osecaj da je X losa osoba. Stigla sam kod kapije malo ranije pa sam cekala da X dodje. Bila sam na instagramu I slusala muziku tako da nisam mogla primetiti da mi se neko priblizio. Osetila sam neciji dodir po mom ramenu. Odmah sam se okrenula I videla muskarca koji je nosio kapuljacu I nisam mu mogla videti lice. On mi je prisao skinio svoju kapuljacu I strasno me poljubio. Nisam videla ko je to bio jer je bio mrak.
Sasuke:Odradila si izazov.
Akane:Sasuke ti si X.
Sasuke:Moglo se I predpostaviti.
Akane:Ali zasto si to uradio?
Sasuke:Cinilo se kao dobra zabava ali se ispostavilo da sam se vremenom sve vise zaljubio u tebe.
Akane:Zasto u mene? Postoji milion devojaka koje su bolje od mene.
Sasuke:Zato sto si ti najposebnija devojka koju sam ikada upoznao.
Akane:Ja ni po cemu nisam posebna.
Sasuke:Jesi. Ti radis ono sto retko koja devojka radi. Ti hakujes stvari koje malo ko u svetu moze da hakuje.
Akane:Tu nista nije posebno.
Sasuke:Meni jeste. Nikad ne bih pomislio da cutljiva Akane bez jednog prijatelja moze to da uradi. Dok te nisam upoznao mislio sam da ti samo mozes da ucia I nista drugo. Tvoja kosa je crvena. Crvena je boja ljubavi sto znaci da moras da imas nekoga koce te voleti.
Akane:Mene niko ne treba voleti.
Sasuke:Zasto?
Akane:Ljubav je slabost. Ona cini ljude slabim I ranjivim. Ja ne zelim da budem slaba I ranjiva.
Sasuke:Ali ako te neko voli I podrzava to te cini jacim.
Akane:Ne verujem ti. I dalje mislim da ljubav cini ljude slabim.
Sasuke:Mogu ti pokazati sta je to ljubav ako to zaista zelis. Samo mi moras dopustiti da me volis.
Akane:Ne smem sebe uciniti slabijom.
Sasuke:Veruj mi moja ljubav cete uciniti jacom osobom.
Akane:Ne znam da li smem da ti verujem.
Sasuke:Moras mi verovati. Ti moras nauciti kao da volis nekoga jer ces zbog toga biti mnogo srecnija nego pre.
YOU ARE READING
Her secret
FanfictionAkane Uzumaki izgleda kao svaka normalna tinejdzerka. Samo sto ona nema nijednog prijatelja I uvek je sama. Stalno nosi tamnu odecu I trudi se na sve nacine da je niko ne primeti. Nikada ne izlazi iz kuce. Vecina ucenika u skoli ne zna njeno ime sto...