XVI part

174 9 2
                                    

Dobila sam poruku od Ino.
Ino:Ides li veceras u klub? Slavimo pocetak skolske godine.
Akane:Naravno da cu doci.
Ino:Jedva cekam da te vidim.
Akane:Ko sve dolazi?
Ino:Mislim ceo razred. Zasto?
Akane:Onako.
Ino:Cekacu te ispred kluba u osam.
Pogledala sam koliko je sati I videla da je tri sata. Posto nemamo nista da ucimo gledacu sta da obucem. Dva sata sam gledala sta da obucem I konacno se odlucila da obucem haljinu .

Svidjalo mi se kako mi je stajala pa sam odlucila da nju obucem. Nasminkala sam se.

Obula stikle I videla da je vreme za polazak pa sam  krenula ka klubu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obula stikle I videla da je vreme za polazak pa sam krenula ka klubu. Posle malo duzeg vremena videla sam Ino ispred kluba.
Ino:Akane prelepa si.
Akane:Ti isto.
Ino:Ajde , unutra nas cekaju Sakura I Hinata.
Kada sam usla u klub svi su se cudili vise nego kada sam dosla u skolu. Bilo mi je malo neprijatno ali sam se brzo navikla. Ino , Sakura , Hinata I ja smo skoro celo vece plesale.
Itachi P.O.V.
Otisao sam u klub da bi se malo opustio. Pogledao sam prema podu za plesanje I video Akane I nekog momka kako flertuje sa njom. Akane nije licila na sebe. Stavila je previse sminke I obukla prekratku haljinu. Sta ona ovde uopste radi. Sutra ima skolu a ona je u klubu. Vise od pola sata je pricala sa njim. Sta bih sve sada dao da mogu da joj pridjem a da ona na to ne kaze nista? Igra se sa svojom dugom kosom. Izgleda da je nervozna vec duze vreme radi to. Ne prija joj njegovo drustvo lazno se smeje. Nju je tako lako procitati. Nikad to ne bih predpostavio.
Sasuke:Itachi sta radis ovde?
Itachi:Izasao sam malo. Ti?
Sasuke:Moj razred slavi pocetak skolske godine.
Sasuke je otisao a Akane je jos razgovarala sa tim tipom. Otisla je ka toaletu. Sad je moja prilika da odem kod nje sacekao sam jedan minut pa sam usao u toalet. Akane je stajala pred ogledalom I popravljala sminku.
Itachi:Devojke tvojih godina ne bi trebale tako da se sminkaju
Akane nije primetila da sam joj ja to rekao.
Akane:Ko si ti da mi kazes.
Itachi:Zamenik direktora.
Kada sam to rekao Akane je pogledala prema meni iznenadjeno.
Akane:Mislim da je muski toalet odmah pored zenskog.
Ja sam joj prisao a ona se odmakla od mene.
Akane:Sta trazite ovde?

Her secretWhere stories live. Discover now