Yine sıradan bir gün .Evde canım sıkılıyordu, yavaş adımlarla aynanın karşısına geçip kendime bir baktım ;yüzüm solgundu ,hafifçe gözlerime gelen saçlarımı kulağımın arkasına aldım ,gözlerimin ışıltısı yayıldı ve solgun yüzüm artık canlıydı .Ellerim yavaşça dudaklarıma indi dolgun dudaklarımı seviyordum ve sonunda boynumdaki kolyemi tişörtümün dışına çıkardım ,üstünde anlayamadığım işaretler vardı. Bunu babam gitmeden önce bana bırakmıştı ama hiçbirşey söylememişti 18. Yaş günümden başka. Derin bir iç çektim 2 hafta sonra doğum günümdü annem büyük bir parti vermek istesede gerek olmadığını söylüyordum fakat sonuçta o Asena Asaf dinler mi ? Tabiikide hayır .
Yatağımın üzerine uzandım ve eskimiş tavana bakıp gülümsedim eski günleri hatırlayarak bana ihanetini bile unutmak istiyordum.
Telefonumun sesiyle irkildim instagramdan mesaj gelmişti 'Mert sofuoğlu seni takip etmeye başladı ' Aman çok umrumda dercesine telefonu yatağın diğer ucuna fırlatıp pişman oldum, geri yatağın üzerinde yuvarlanıp aldım.Telefonun google play music uygulamasından Son Feci Bisikletten Beni Rahatta dinleyin 'i açtım. Son ses dinliyordum Annemin bana karşı çığrınışlarını duyuyordum sanki de aldırmadan devam ediyordum uzanmaya. Kulak zarımı patlayacak şekilde bağırdığında kendime gelip odamdan çıktım merdivenleri nasıl indiğimin bile farkında değildim annemin yanına gittiğimde mutfakta yine sihirli parmaklarıyla güzel yemekler kokutuyordu babamdan sonra belkide yaptığı ilk yemeklerindendi benim geldiğimin farkına varıp hemen hızla arkasını döndü ;
"Çağla bu halin ne tatlım?"
Dediğinde koca bir iç çekerek ofladım.Suçum neydide bu konuşmayı çekmek zorundaydım.
"Anne ne varmış halimde? "
Dediğimde aptal mısın dercesine yüzüme bakıyordu.İşte o an anladım mutfağa inmekle yaptığım büyük hatayı .Yaklaşık yarım saatlik beni azarlamasından çıkardıklarımı bir göz önünden geçirdim neymiş odamdan hiç çıkmıyormuşum eskisi gibi sosyal değilmişim yarının yeni okul yılı olduğunun bile farkına varamışmışım
Bir erkek için değmezmiş evet evet o son kelimeyi söylememeliydi,
"Anne yapmaa amaa kendi yaptıklarından ders almış gibi beni uyarma 1 yıl öncesine kadar yaptıkların babam içinde değmezdi." Dediğimde annem şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu evet anneme ilk defa böyle çıkışıyordum.Aslında söylemek istemediğim şeyleri söyletiyordu bana
"Ben odamdayım. " deyip merdivenleri uçar gibi çıkarak odama geçtim ya anlamıyordum çok yorulmuştum yaşadıklarım kolay değildi ilk babam sonra çağatay bazen hepsinin bir oyun olduğunu düşünüyordum kendimi siyah yatak örtüsü olan yatağıma bıraktım ve yatağıma iyice gömüldüm ezhel -bazen şarkısını açtım. Yaklaşık on dakika sonra annem odamın kapısını tıklattı ve gelebilirmiyim tarzında bişey söylemiş olmalıki odaya girdi girdiğinde .
"Ben de tam dışarıya çıkıyordum." Dedim ve altıma mavi boyfriendimi, siyah askılı yarını, elime deri ceketimi aldım ve motorcu botlarımı giydim . Ben bunları yaparken göz ucuyla ona bakıyordum ve beni ifadesizce izliyordu çok sıkılmıştım biraz gezicektim ne vardiki bunda?
Dışarıya çıktım motoruma atlayıp kaskımı taktım kaçla gittiğimi bilmiyordum ama direkt deniz kenarına sürüyordum . Geldiğimde hava biraz daha kararmaya başlamıştı biraz heyecan istiyordum hayatımda .Kumsala gitmeden önce yakınlarda bir Tekele uğrayıp kendime bir tane amsterdam aldım.
Evet şimdi gece daha güzelleşecekti . Kumlara oturduğumda bir sigara yaktım ezhel- geceler dinliyordum amsterdamımdan bir yudum aldığım sırada birisi sırtıma dokundu dokunduğu sırada vücudumda garip bir titreşim hissettim arkamı dönüp baktığımda ise gözlerim hemen doluvermişti...Arkadaşlar bu hikayeyi 7. Sınıfta yazmıştım şuan lise ikiyim ve sadece küçük düzeltmeler ile sizin karşınıza çıkardım umarım beğenirsiniz bu arada kimin gelmesini istiyorsanız yorumda belirtebilirsiniz .
Çağatay vs Mert Ya da bilinmeyen birisi .☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİTMEMİŞ SENFONİ
ChickLitAn gelecek tutkunun yerini hırs alıcak ! An gelecek geçmiş sil baştan yaşanacak , Ve an gelecek etrafınızı koca bir hüzün bulutu kaplayacak... "Kapak için @dowofficial ve @aviculae ya teşekkürler "