Probudil jsem se 6:30 a hned jsem se šel nasnídat, mamka udělala vajíčka se slaninou, ví že je mám rád. Po snídani jsem se šel obléct do školy.
Do školy jsem vyrazil o trochu dříve, abych si mohl zajít do ředitelny pro klíče ke své skříňce.
U školy jsem byl 7:30. Vešel jsem do školy a první co mě upoutalo byla dlouhá chodba, byla z části zaplněna skříňkamy. Vešel jsem do dveří kde bylo napsáno "ředitelna". Zaklepal jsem a vešel dovnitř. Ředitel hnedka poznal že jsem nový student a dal mi klíče a vše ohledně učení, jo a ještě školní řád.
Přišel jsem ke své skříňce o dal si do ní věci. Najednou my někdo zaklepal na rameno. Otočil jsem se a tam stál kluk který byl výškově trošku menší než já.
"Ahoj" řekl ten kluk který mě poklepal na rameno. Pozdrav jsem mu oplatil. Z našeho rozhovoru jsem zjistil že se jmenuje Tea a je o dva měsíce mladší, takže chodíme spolu do třídy.
Rozhovor pokračoval do té doby než zazvonilo na hodinu. Tea mě odvedl ke třídě, řekl ať počkám na učitelku a odešel do třídy. V hlavě jsem si říkal "hlavně aby ten den pokračoval pořád dobře"
Za asi necelých pět minut přišla učitelka a zeptala se mě jestli jsem ten nový student. Přikývl jsem hlavou a učitelka řekla ať ji následuji.
Vešli jsem do třídy a učitelka mě představila, doufal jsme že mě posadí k Teamu ale moje myšlenky se mylily, posadila mě ke klukovi jménem Suga. Už jsem si chtěl setad když vtom mě někdo chytl za ruku. Byl to Tae
Z pohledu taehyunga
Když učitelka řekla jméno "Suga" úplně to ve mě hrklo. Když kolem procházel Jin chytl jsem ho za ruku a řekl mu "Jine dávej si na něho pozor, je členem party kluků kteří si rádi najdou osobu do které si mohou bouchnout a strapnit. Jin jen nechápavě přikývl a odešel si sednout.
Skončila hodina a já šel za Jinem se ho zeptat jak to probíhalo se Sugou. Jin řekl že si ho celou dobu prohlížel a neprohodil sním ani slovo. Dal jsem mu na sebe číslo a řekl když bude potřebovat ať napíše. Stěmyhle slovi jsem společně z Jinem odešel na další hodinu.
Z pohledu Jina
Byl to Tea, kdo mě chytl za ruku a řekl mi něco ve smyslu že si na toho kluka mám dávat pozor. Přikývl jsem a odešel si sednou. Suga si mě začal prohlížet a když jsem ho pozdravil ani neodpověděl.
Byl konec hodiny a já už odcházel ze třídy, když jsem uslyšel svoje jméno, byl to Tae. Zeptal se mě na Sugu a já měl z toho dobrý pocit že tu mám hnedka první den někoho komu se můžu svěřit a dokonce se sním i z kamarádit. Dal my na sebe číslo aby kdyby něco bylo aby jsem mu zavolal. Číslo jsem si uložil do kontaktů a odešli jsme spolu na další hodinu.
Zdravím, doufám že se vám tento příběh bude líbit. Vím vypadá to že to bude o dvojici TaeJin ale nemusíte se bát neplánuji že to bude zas tak krátký příběh, takže YoonJin tam bude. Přece jenom je to hlavní účel tohoto příběhu. ❤️
ČTEŠ
Víc než jen kamarád
DiversosDvaceti letý Jin přestupuje na novou školu, kvůli tomu, že se jeho rodina stěhuje. Jin není moc štatný, jelikož ve staré škole měl kamarády a své město měl rád. První den v nové škole ho učitelka posadí ke klukovi jménem Suga. Suga je členem party k...