Přišel jsem domů, odložil si věci a šel si vzít na sebe jiné oblečení .
Konečně , když už jsem si byl jistý že v tomhle mohu vyjít na ulici a jít ven , zapomněl jsem si klíče a mobil v pokoji. Rychle jsem se vrátil , vzal si mobil a klíče a šel ven. Měli jsme se sejít v parku u rybníka ,skoro na konci města. Kdybych neměl v mobilu mapu asi bych se tu ztratil. Řekl jsem si pro sebe .
Po asi tak dvaceti-dvaceti pěti minutách jsem konečně dorazil na místo setkání. Bylo to tu příjemné a krásné místo na odpočinek. Chvilku jsem seděl na lavičce , můj pohled směřoval pořád na rybník . Nakonec jsem si ten rybník vyfotil.
Po dalších deseti minutách už mě to přestalo bavit , protože kluci pořád nechodily . Najednou mi někdo zaklepal na rameno a já se tak lekl že mi spadl mobil na zem. Byl to kdo jiný než Tae a ostatní kluci . Tae mě hnedka obejmul div zemně nevymáčkl duši. Musel jsem se nějak divně tvářit , protože Tae byl překvapený. Zeptal se mě '' Stalo se něco hyung?'' '' Ne ,Ne , vpohodě Tae jenom mě to překvapilo , skoro vůbec se neznáme a ty už mě objímáš '' Tae byl překvapený ale hned zase přišel ke mně a objal mě . Potom přistoupily i kluci a přidali se . Konečně jsem se cítil v bezpečí.
Po hromadném objetí jsme vyrazili. Kluci mi nechtěli říct kam jdeme ale cestou do neznámého místa jsme zašli na zmrzlinu a do restaurace kde jsem si dal pěkný kus masa . Konečně už jsme byly na místě ale někdo my zakryl oči .Byl to Jungkook , řekl at' mu věřím a taky jsem tak provedl. Po pár krocích mi konečně dal ruce z mích očí . To co jsem viděl bylo jedinečné. Nikdy jsem neviděl nic tak nádherného. Asi jsem na to musel koukat z otevřenou pusou . Po chvilce jsem se odtrhnul od zírání na krásné okolí a šel za klukama , kteří seděli na stole pro piknik.
Chvilku jsme se bavili a pak se dohodli že by jsme už měli jít domů . Po cestě jsme ještě zašli na koktejl , potom se rozloučily , řekl jsme že se uvidíme ve škole a naše cesty se rozdělili , tedy kromě mě a Jimina , mi měli stejné cesty . Dozvěděl jsem se že bydlí jenom kousek od našeho rodinného domu kam jsme se nastěhovali . Domluvili jsme se že spolu budeme chodit do školy a z těmi slovy jsme každý odešel vlastní cestou . Teda ještě jsme nezapoměli na obejmutí .
Doma jsem se převlékl do oblečení na spaní a šel s příjemným pocitem spát.
ČTEŠ
Víc než jen kamarád
DiversosDvaceti letý Jin přestupuje na novou školu, kvůli tomu, že se jeho rodina stěhuje. Jin není moc štatný, jelikož ve staré škole měl kamarády a své město měl rád. První den v nové škole ho učitelka posadí ke klukovi jménem Suga. Suga je členem party k...