The Bad Boy's Girl

184 5 0
                                    

*Note: Σε ευχαριστώ που αποφασίσες να διαβάσεις την ιστορία "The Bad Boy's Girl", πραγματικά ελπίζω παιδιά να σας αρέσει η ιστορία! Μπορεί να βρείτε την γραμματική λίγο λειψη στα πρώτα δύο ή τρία κεφάλαια και ζητάω συγνώμη για αυτό. Προσπάθησα να το κάνω edit αλλά λόγω μιας μικρής βλαβης οι αλλαγές δεν γίνονται ποτέ. Η γραμματική θα είναι πολύ καλύτερη από το τρίτο/τέταρτο κεφάλαιο οπότε πλιιιζ συγχωρέστε τυχόν λάθη που θα βρείτε :)

Επειδή μέχρι και το γουατπαντ είναι με το μέρος του σύμπαντος και συνομωτει και αυτό εναντίον μου , ενώ εγώ γράφω την περίληψη στην περιγραφή για κάποιο λόγο δεν την εμφανίζει ποτέ. Οπότε χιαρ ,τεικ δε ηλιθια περίληψη :

Η Τέσα Ο' Κόνελ είναι ένα κορίτσι τόσο συνηθισμένο όσο όλοι μας-ή έτσι νομίζει.  Ο στόχος για την τελευταία τάξη του λυκείου είναι να κρατήσει το κεφάλι της χαμηλά ωστόσο με κάποιο τρόπο καταφέρνει να πείσει τον παιδικό της έρωτα Τζέι Στόουν να την αγαπήσει και αυτός. Αυτό που δεν περίμενε όμως ήταν τον αδερφό του Τζει , τον Κολ να επιστρέψει στην πόλη και να της αλλάξει την ζωή που πάντα φαινόταν ευχαριστημένη να ζήσει. Ψηλός κούκλος οσο δεν πάει και ένα κακό αγόρι με μάτια μπλε σαν το χρώμα του ωκεανού και την τέλεια δόση αξιαγαπητικοτητας, ήταν το μεγαλύτερο της βασανιστηριο , ο νούμερο ένα εχθρός της. Την προκαλεί, δοκιμάζει τα όρια της και την αναγκάζει να βγάλει έξω το κορίτσι που καιρό πριν εθαψε κάτω από το πεπλο της μετριότητας και κυρίως την εξαναγκαζει να σκεφτεί πως ίσως το αγόρι που την εξαγριωνει σε σημείο χωρίς επιστροφή ίσως να είναι ο φύλακας άγγελος της.

Warning: η ιστορία συμπεριλαμβάνει ένα κακό αγόρι γνωστό για την ικανότητα του να σε κάνει να λιποθυμας, προκαλείυστερίκα γέλια και σε κάνει να αναρωτιέσαι αν θα μπορούσες να αγοράσεις έναν κλώνο στο eBay.

Ναου λετς γκετ δις παρτι σταρτιντ

Εισαγωγή
Η μαμά κι ο μπαμπάς κάνουν ξανα το ίδιο πράγμα και μπορώ να ακούσω τις φωνές τους μέσα από τους λεπτούς σχεδόν χάρτινους τοίχους που έχει το σπίτι μας . Έχουν ακόμα την εντύπωση πως αν φωνάξουν κάτω εγώ δεν θα μπορέσω να τους ακούσω πάνω. Ωστόσο δυστυχώς για αυτούς και για μένα μπορώ να ακούσω κάθε λέξη ξεκάθαρα.

Αλλά αυτό κάνουν. Μαλωνουν και φτάνουν στο σημείο να θέλουν να βγάλουν την κάθε τρίχα από το κεφάλι του αλλουνου και έπειτα πάνε στο δωμάτιο τους. Τελευταία, ωστόσο ο μπαμπάς μου πάει και κοιμάται στον ξενώνα από όπου και βγαίνει κρυφά κάθε πρωί πριν φύγω για το σχολείο.

The Bad Boy's Girl Donde viven las historias. Descúbrelo ahora