"Lan merve noldu kızım sana cin mi çağırdın gece çarpılmışsın ya la " diyen ablamın sesiyle uyandım
"abla git zıbar " dedim uykumun kacmamasi icin sessizce.
"yağ hadi kalk çoğk sıkıldığm beğğn " dedi ağzını geve geve
Ve şu an iç sesim kalkıp ağzına bi tane geçirmemi söylüyodu ama uykum kacmamaliydi bu yüzden sakince
"abla pazar pazar etme uykumun icine " dedim ona sırtımı dönüp yorganı kafama kadar çekerken .
"hem sen niye beni sabahın köründe kaldırıyosun "
"çünkü ben uyandım" dedi pic smile yaparak tabi piç smile yaptığını gormuyorum cunku sırtım dönuk ama his ediyorum çünkü kardesler anlar hsggshad
Sonunda kalkmaya karar verdim çünkü uyandımmı bi daha uyuyamiyorum bende boyle bir malım naparsın .
Aslında erken kalkmam iyi oldu çünkü bu gün annemin yanına gidecektik .
Annem ve babam ayrıldı bu yüzden ayri evlerde kaliyorlar .Bizde iki hafta annemde bir hafta babamda kaliyorduk oda isteğe bağlı çünkü babam işi dolayısıyla bizimle ilgilenemiyor . İşini sorarsanız pilot vede işine cok bağlı .
Annemse bi holdingte ortak .
Dediğim gibi erken kalkmam iyi olmuştu cunku herzaman geç kalkar ve tam olarak hazirlanamam ve ablam sirf güzel olmadiğim icin beni yaninda tutmaz . Bu seger hemen banyoya kostum ve kisa bi dus aldim . Saclarimi duzlestirdim ve saldım .Kosarak dolabima gittim guzel olmam gerekiyo cunku annemin oturdugu yerde cok daş var ve her seferin de mal gibi gozukmekten biktim .
yine karar veremedim ve kot şotumu ve bol siyah ve kısa bir tshirt giydim . Ayagima yüksek tabanlı siyah ayakkabilarimi gecirip hafif bir makyaj yaptım ve salona indim .
Salona inmemle olduğum yerde apısıp kalmam bir oldu .
Oha bdkk sn gerckmisan ???!!
İnsallah beğenirsiniz bu wattpadfeki ilk kitabim ve biraz acemiyim begenmenizi umuyorum . ve beğenirseniz okuyunca begenmeyi ve yorum yapmayi unutmayin yorumlariniza gercekten.ihtiyacim var :*:*:Ddd
Bu arada kankam @blackismybest 'in kitapları Siyahın içindeki adam ve Güzel Sözler ' okuyun tavsiye ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Tonları
Teen Fiction∞ Dış görüşlere aldanmamalıyız.Hele konu sevgiyse.Birbirlerini yanlış tanıyan Sinâ ve Merve gercekler için çabalıcaklar ve hersey ortaya çıkınca sadece kalpleri konuşuyo olucak .Onlar hep susucaklar...