#3.Bölüm

160 11 3
                                    

Sabah ısrarla çalan alarmımı kapatmak için telefonu mu aramaya başladım .Telefonumu bulduğumda alarmı kapatıp yatağımda gerinme hareketleri yaptım tabi dışardan görenler çarpılıyorum sanar .

Ama bir dakika bugün pazartesi aq ya off lanet olsun .

Biranda kapımın açılmasıyla yere kapaklandım ve anında kopan bir kahkaha .Tabiki bu ablamdan başkası değildi .

Oda yere yatmış gülerken uykum iyice açılmıştı anın siniriyle ablama tüm gücümle bi tekme savurdum ve nasıl becerdiysem tam kafasına .Onun kahkahasi kesilirken odanın içini benim kahkaham doldurdu .Ama iyi vurmuştum he .

Küçükken futbol oynamanın yararları .

Ablam sakince yerden kalkarken bende hiç acele etmeden yerde bağdaş kurarak oturdum .

Ablam kapıya doğru ilerlerken ben hala gülüyordum ve eminim ki bu hareketim onu çok ama çok sinir ediyordu .

Bu sakinliği bir an icimin ürpermesine sebep olsada belli etmeden gülmeye devam ettim.

Ablam çıkmadan önce arkasına bakmadan "sen görürsün küçük fahişe " diye beni korkutma amaçlı boktan bi cümle kurunca kahkaham dahada arttı ve ablamla aramızda çok kullandığımız 'öylemi fayişe' bakışlarına maruz kaldım .

Ablamin bakışlarını benden çekmesini sağlayan ramstein'in ablama huzur bana ise bıkkınlık veren müziği olmuştu.

Ablam telefonu eline alıp ekrana birkaç saniye baktıktan sonra piç smiley yapıp ısrarla çalan telefona cevap verdi.

"Efendim Sina " derken Sina kelimesine o kadar çok vurgu yapmıştıki resmen beynimde yankı yapmıştı . Ablam konuşurken arada bir dinlediğini belli eden mırıltılar çıkarıyordu .

Ablam odadan ayrilinca bende yavaş hareket etmeyi bırakıp seri hareketlerle ablamı takip ettim.Sakin bir şekilde banyoya doğru ilerlerken son kez arkasına dönüp şirin (!) bir şekilde gülümseyip kapıyı sertçe kapattı. Sanki beni çok ilgilendiriyo diye söylenip yavaşça merdivenlerden inerken telefonumun cılız melodisi dikkatimi çekmeyi başarmıştı .Odama doğru koşarken beni kimin aradığını tahmin etmeye çalışıyordum.

Buket miydi yada babam? Odama ulaştığımda son anda yatağa zıplayıp telefonumu elime aldım kimin aradığı bakmadan aramayı cevaplandırdım . Hattın diğer ucundaki şahıs "Selam yeni kurban! Bu yıl seninle çok eğleneceğiz. Daha önce beni hiç görmedin, tanımıyosun ama ben seni yeterince tanıyorum. Mesela pandaları ne kadar çok sevdiğini sadece ben ,sen ve ablan biliyoruz değil mi? " ben ses çıkartamıyordum. Panda aşkımı nerden biliyordu ki bu kaltak? Tam ağzımı açmış saydırıcakken sözümü kesip "Ah... anlıyorum çaylak bu senin için çok zor olmalı .Kapatmam lazım cici kız sonra tekrar arayacağım!!" Neşeli sesi sinirimi daha çok bozarken sesimi çıkaramamıştım.Telefon kapanalı çok olmasına rağmen ben hala kulağımda tutuyordum. Sen kimsin amk?! -_-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyahın TonlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin