#2. bölüm

216 12 3
                                    

      Salona  girmemle olduğum yerde apışıp kalmam bir oldu .

Noluyo lan ...

Ablamın sevgilisi ve bir meteor .

Pardon seni yiyebliyomoyoz ^_^

Ben hala çocuğu yerken ablamın

" doyduysan gidebilirmiyiz " demesiyle kendime geldim ve çocugun yüzündeki pis sırıtış.

Tamam ben bi ölüp gelim ...

Sonra ne yaptığımı anlayıp ablama "off tamam be " diye karşılık verdim . Ve evden çıktık .

Kapıdan çıkınca etrafa bi göz attım ve karşımızda duran shevrolet'le bakışmaya başladık .

Sonra yanımda duran meteoru fark edince bakışlarımı shevroletten çektım ve onu suzmeye devam ettim .

Arabaya binerken arabayı can abi (ablamın taş sevgilisi) kullanıcak ve ablam ne olursa olsun onun yanina oturmalı .

Ve bi dakka ben bu taşin yaninami oturcam allam sana geliyorum .

Arabaya bindik ve ben  onu suzuyorum yine ve yine . Allahım  sen bu cocugu ben yiyim diyemi yarattin .

Galiba vücudunu çoğu yerinde döğmesi var .

Ayy piercing in olam tak beni. 

Kulaklarında gerdirme yaptırmış  .

Cocugun pacalardan cool luk akiyo resmen lan .

Araba durunca geldiğimizi anladım ama yinede gozlerimi ondan ayirmak zorunda kaldim .

Tamam çocuğu bu kadar yemek yeter kendimi azcik ağirdan satmaliyim

Kapiya dogru ilerledik ama bi dakka o niye gelmiyo neyse takmamis gibi yapmaliyim .aa ama ben doymamistim .

İşte ilk defa seaini duyuyorum "Can ben gidiyoru abi işlerim var. "  bumuydu o kadar yolu berabee gelmistik ama o bize bi kelime bile etmemisti .

"tamam bende sonra gelicem "

dedi can abi tabi ablam sagolsun nereye gidiceklerini ogreniceem .

"ya askim bizim bu bar varya orda bu akşam parti var onub hazirliginda sina ayarliyo onun icin erken gitti o da zaten benimde yardim etmem lazim aksam sizi alirim hadi gorusuruz" dedi .

1.adım :Adini ogrendim sinaymis hshshhdhs yerim

Neyse en onemlisi bu aksam parti var ve ben cok guzel olmaliyim

Ablam "tamam biz aksam hazir oluruz canim hadi  bay " dedi ve can abiyi optu can abi arkasina bakmadan arabaya atladi ve gitti .

Kapıya bir adim daha yaklasinca annem hemen kapiyi acti ve ben aniden kendimi annemin kollarinda buldum "hoşgeldiniiizzz " diye bagirdi annem  biz "hosbulduk anne " dedik ayni anda   her zamanki gibi .

Seviyorum mal olmayi ya. Hgahsgs

Annemle kısa bi sohbetten sonra odalarimiza ciktik

Sabah duş aldığım icin dus almadim yani bos zamanim vardi ne yapsam diye dusunurken aniden karnim guruldadi ve ac oldugumu anladim mutfaktan gelenis kokular ealiğin mal mal dans eserek mutfaga girsim ve yemek yapan maria ya selam verdim.

Ve dolaba yoneldim

Dolaptan salam kasar gibi kahvaltiliklari alip tepsiye koydum tam mutfaktan cikiyordumki zehra sultanla karsilastim zehra sultan cocuklugumdan beri annemin yaninda olan uardimci ama bize gore 2 anne ona annemizmis gibi saygi gosteriyoruz ve cook seviyoruz tabi oda bizi kizi gibi goruyo

Siyahın TonlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin