Este doua dimineata...nu am putut dormi...am avut un cosmar oribil mai bine ma duc sa ma spal pe fata. Ajung in baie si alunec rapid si aterizează jos pe gresie. M-am lovit la cotul mainii drepte, cand incerc sa ma ridic, se azvarle atat de tare o cutie din camera cealalta drept in mine. Si ma trantit de perete. Dar nu am simtit nimic...
Ma ridic si observ ca era cutia pe care am primit.o azi. Si ca e un strop de sange pe ea...
M-am hotarat sa o deschid....
Merg in camera cealalta pentru ca era camera mea si era logic ...am deschis cutia si in ea era un colier foarte urat...
Am decis sa nu il port sau sa il ating asa ca l-am pus in dulap si mi-am amintit ca am primit si un plic pe care nu il mai gasesc....
Mai bine ma duc in pat.
Dimineata ma trezesc linistita..dar bate cineva la usa era tot postasul mi-a dat un plic..nici pe el nu l-am deschis pt ca nu ma interesa dar...cand se facuse seara si imi cautam prin carti colierul cade pe jos,incerc sa il ridic punand mana pe talisman si ma ard foarte tare...mi-a dat sangele care cade pe cruciulita iar apoi se intinde pe tot talismanul.
Eu ma ridic ma duc rapid in baie si incerc sa imi vindec rana dar cand deschid sertarul vad cele doua plicuri.
*Cum au ajuns aici ?* ma intreb in sinea mea...chiar era infricosator.
Am deschis primul plic in care scria:
"Acum mult timp am abandonat un copil intr-un cosulet in padure, nu arai tu acel copil dar vanatori au decis sa il ucida pentru hrana. Asta era ceva normal, oamenii ieseau din case ,vorbeau fata in fata, se vedeau,nu ca acum. Am nevoie de ajutorul tau, imi esti datoare. Te cunosc nu le spune "parintilor tai "despre asta...e randul tau sa iti faci partea din afacere..
STII CE AI DE FACUT....
/ / /"M-am panicat foarte taree..mai ales ca atunci cand m-am uitat in oglinda am vazut ca e sparta iar in reflexia mea se vedea telefonul meu care era aprins si era pe whatapp....
CITEȘTI
Aplicatii
Teen FictionMajoritatea oamenilor stau cu nasul in telefon. Intr-un univers paralel asta e necesar. Elena o adolescenta de 17 ani trece printr-o lunga poveste despre trecutul ei ce o depaseste. Un drum lung...un telefon...si o baterie externa. O poveste de dra...