#INCEPUTUL#

9 0 0
                                    

Este ora 10 dimineata cainele meu sare pe mine pentru a ma trezii. Imi iau telefonul si pun un snap, pentru a ma mentine in forma, adaug si o poveste si insta.
Incet ..incet ziua asta trece ca toate celelalte dar dintr-o data primesc o notificare .Cineva m-a adugat pe mine si pe alte inca 10 persoane pe un grup pe whatapp.
*E ciudat....foarte ciudat...cine sunt oamenii acestia? Nu i-am vazut niciodata ...si de unde au numarul meu?* imi zic in sinea mea...Dintr-o data suna cineva la usa ,era postasul ciudat..pana acum numai venise niciodata toate facturile noastre erau trimise prin email......am primit un plic si o cutie a fost foarte neobisnuit...erau pentru mine dar de la cine...?
"DOMNUL X" era persoana carea mi-a trimis aceste doua lucruri...Nu e normal.
Este deja seara trebuie sa cobor jos la masa
M: astazi nu am pregatit nimic special doar niste melci si felul doi avem fructe de mare
T:Bun
E:Super...(urasc mancarea asta)
T:Am vazut ca la ultima postare de pe facebook ai strans abea 139 de likeuri, de ce?
M:Mda am vazut si euu asta ...ce s-a intamplat?
E: Pai nimic
T: Vrei alt telefon care face poze mult mai bune?
E: Nu e nevoie telefonul meu e bun
M:Esti sigura?
E. Dddd....(nici nu reusesc sa imi incep propozitia ca tata izbucneste)
T:Normal ca nu e sigura ii voi comanda eu cel mai nou telefon iesit pe piata, ma uit chiar dupa ce mancam.
E:Ok.......

  Ma duc la mine in camera si ma holbez la plic si la cutie nu le-am putut spune parintilor despre asta .
Ma pun sa dorm

AplicatiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum