Ma trezesc...ma duc sa mananc si ma pun in pat...de la un timp nu am mai stat pe telefon nu am mai avut niciun contact vreo retea de socializare dar in schimb am avut un sentiment foarte ciudat si rau.
Ma uit pe geam si vad ca totul e pustiu apoi imi amintesc de colierul pe care il am in mobila si de al doilea plic primit am decis sa ma uit si pe el..iar cand il deschid citesc exact acelas text pe care il citisem si in primul plic doar ca una dintre acele liniute numai era.....
*oare ce semnifica acest lucru? Ar trebuii sa imi fac griji ? E ceva de rau? Sau....*asta era tot ce imi trecea prin cap...
M-am pus sa dorm putin
Dar am fost trezita de un ciocanit puternic la usa...era postasul se pare ca mi-a dat dinou un plic il pun pe birou si ma pun dinou sa dorm.
Visand:
Totul era alb in jur...parea ciudat dar ma simteam in siguranta. Voiam sa raman acolo. Eram singura...eram linistita..si nu aveam nevoie de nimic..dar dintr-o data o ceata neagra acopera totul..incercam sa fug sa ma întorc unde eramm in locul meu linistit si calduros ...fugeamm pana m-am izbit de ceva mare....am cazut pe jos iar cand ridic privirea vad colierul plin de sangele meu ...l-am luat si l-am strans tare in mana ma ardea oribill de taree si simteam cum imi seaca tot sangele din venele mele tineam ochii stransi inchisi simteam ca corpul meu ia foc din cap pana in picioare si bumm....s-a termin deschid ochii si eram unde trebuia aa fiu...in locul meu ..unde eram libera...cand ridic privirea si ma uit la corpul meu observ ca pe mana era imprimata o lama din care curgeaa sange......iar cand ma ridic si iau colierul in mana ma trezesc....
Am sarit din pat drept in coltul camerei am izbicnit sa plang cand vad ca ......colierul era la gatul meu ......
CITEȘTI
Aplicatii
Genç KurguMajoritatea oamenilor stau cu nasul in telefon. Intr-un univers paralel asta e necesar. Elena o adolescenta de 17 ani trece printr-o lunga poveste despre trecutul ei ce o depaseste. Un drum lung...un telefon...si o baterie externa. O poveste de dra...