S e k s

1.6K 77 54
                                    

''Matematikten 5+ almışım.'' Çantamı masaya bırakıp sandalyeye oturdum. ''Kıskanın.''

''Acaba o 5+ nasıl alındı?''

''Çalışarak.''

''Kiminle?''

''Tamam. Ders çalışmak için benim evime geldi. Ve sadece ders çalıştık Vilde, sakın parlamaya kalkma.''

''Dün Vilde o fotoğrafı gördükten sonra bayıldı.''

''Şaka yapıyorsun!''

''Ciddiyim. Chris fotoğrafı attıktan sonra bir dakika boyunca fotoğrafa gözünü kırpmadan baktı. Sonra telefon elinden kaydı ve kendisi koltukta boylu boyunca uzandı. ''

Kahkaha atmama engel olamadım. Bana kötü kötü bakıyordu. ''Hepsi senin yüzünden. İnsan ne yaptığını açıklar. Neden bu kadar kötüsün?''

''Kötü değilim. Sadece açıklama gereksiniminde bulunmadım.''

''Bulunacaksın! Biz senin arkadaşınız.'' Burnunu çekti. ''Bize anlatmayacaksın da kime anlatacaksın? Ingrid ve Sara'ya mı?''

''Onlar da benim arkadaşım Vilde. Ne kadar az görüşsek de. Elbette sizin gibi değiller ama ikisini uzun yıllardır tanıyorum.''

''İyi. Onların yanına git o zaman.''

Kolumu Vilde'nın omzuna attım. ''Sen bana küstün mü?''

''Yok canım. Ne küseceğim.'' Kolumu omzundan çekti. ''Sara falan görür de kalbi kırılır. O yüzden dedim.''

''Şu an trip atıyorsun.''

''Evet. Oldu mu?''

''Senin üniversiteye gideceğine inanamıyorum Vilde. Tam bir çocuksun.''

''Gittiğim zaman görüşürüz Sana.''

Vilde'nın bu hallerine güldük. Ingrid ve Sana ile bu kadar samimi değildik. Onlar daha çok milletin arkasından konuşmayı seviyorlardı.

 Onlar daha çok milletin arkasından konuşmayı seviyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Zil çalınca Noora ile boş bulduğumuz bir sıraya oturduk. Çantamdan defterimi çıkardım. Öğretmen on dakika kadar gelmezdi ve ben yapmadığım ödevimi yapabilirdim. 

''Akşam William ile dışarı çıkacağız. İstiyorsan Chris'e söyle siz de gelin.''

''Pek keyfim yok. Dışarı çıkmayı düşünmüyorum.''

''Onunla vakit geçirmeyi seviyor musun Eva?''

''Seviyorum tabi. Bana sürekli Kviig demesi de hoşuma gidiyor mesela. O söylemese annem ve babam sadece kızdığında ikinci ismimi hatırlarım.''

''Bu sıralar çok birlikte gözükmüyorsunuz.''

''Biraz kendi hayatlarımıza yöneldik. Yapışık ikiz gibi olmak hoşuma gitmiyor.''

''Sevdiğin insandan bir saniye bile uzak kalmazsın Eva. Ona karşı bir şeyler hisettiğinden eminsin değil mi?''

''Eminim.''

''Aşık olmaktan korkma Eva

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Aşık olmaktan korkma Eva.'' Sınıfa giren Chris'i başıyla işaret etti. ''Etrafa kötü bir nam salmış olabilir ama bu onun kötü biri olduğunu göstermez. Ona karşı cidden bir şeyler hissediyorsan ona yaklaş. Eğer hiçbir şey hissetmiyorsan en azından onun duygularıyla oynuyormuş gibi olma. O senin takmayı sevdiğin bir takı değil. İstediğin zaman takıp istediğin zaman çıkaramazsın.''

Chris'e baktım. Yanımdan geçerken bana göz kırptı. Ona gülümsedim. Ondan hoşlanıyordum. Bundan kesin olarak emindim. Ama Noora da beni çok iyi tanıyordu. Durumumu en iyi bilen ve anlayan oydu.

''Onunla oynamıyorum Noora. Onu seveceğim. Göreceksin.''

''Umarım.''

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

''Eva'nın sabah daha Güneş doğamadan evden çıkması gerekiyor. Beklemekten sıkıldım!''

''Birazdan gelir Vilde. Az sabret.''

''Senin de keyfin yerinde tabi. William ile ne konuşuyorsunuz bakayım?''

Noora telefonunu kendine çekti. ''Uzak dur. Hem sen niye Magnus ile konuşmuyorsun?''

''Ona tripliyim, o yüzden. Özür dilemesini bekliyorum.''

''Eva'ya sert kızı oynamayı bırakmasını diyen kimdi?''

''O ayrı bu ayrı. Magnus benim sevgilim. Ama Chris ve Eva henüz sevgili değil. Onlar sevgili olsun ben ona her şeyi öğreteceğim.''

Sana gözlerini devirdi. ''Çok sıkıcısınız. Üstelik-'' Okulun girişine baktığında kaşları çatıldı. ''Hadi canım. Cidden mi?''

Kızlar dahil okulun tamamı kapıya döndü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızlar dahil okulun tamamı kapıya döndü. Vilde'nın ağzı kocaman açıldı. ''Ben rüya görüyorum değil mi? Bence kesin rüya. Biri beni çimdikleyebilir mi acaba?''

Christina kolunu çimdikleyince acıyla yüzünü buruşturdu. ''Rüya değil Vilde. Chris ve Eva cidden kapının önünde öpüşüyorlar.''

Noora buruk bir şekilde gülümsedi. ''Dün keşke onunla öyle konuşmasaydım.''

===================

Olduğum denemede ne kadar patlasam da güzel yorumlarınız şerefine bir bölüm daha gelsin dedim kgnfnf Umarım beğenmişsinizdir ♥♥♥

♥ Bir sonraki bölüme kadar hoşça kalın! 

 

Sorry // Chris & Eva || SKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin