Dis*top

85 1 0
                                    


Tabii ki kadın ve erkekler için ayrı yerleşim bölgeleri mevcuttu, tıpkı bizim doğumumuzda bize yapılan gibi mavi ve pembe renkleri kullanılıyordu ama tek farkla iki renk de  alışık olduğumuz cinsiyeti değil zıt cinsi belirliyordu yani kadınlara mavi, erkeklere pembe. Her aile eşcinseldir ve çocukları da onlarla beraber büyür ( çocukların nereden geldiği sonra anlatılacak).

Ve tabii ki kendi yaşadıkları yerleşim yerinde hiçbir başka cinsiyet yoktur, erkek çocuklar sadece erkekler ve kız çocuklar sadece kızlarla oynar. Tüm izlenilen filim ve dizilerde erkekler erkeklere kadınlar kadınlara aşık olur ve sevişirdi. Her hafta tüm erkekleri aids kontorlünden geçirirlerdi ve cinsel sağlık anlatılırdı. Ve ayrıca 18 yaşına kadar cinsel ilişkiye girmeyen ve ben aseksüelim diyen her kişi yönetim bölgesine alınır ve yetiştirilmek üzere eğitilirdi, oraya gitmek demek cinselliğin bitmesi demekti ve eğer yalan söyleyip gidersen ve ardından cinsel ilişkiye girersen tüm cinsel organların yok edilirdi ve sonra kendi bölgene gönderilirdin fakat organların olmadığı için de sevişemezdin yani zorunlu aseksüel yapılıp öyle gönderilirdin. 

4 Erkek arkadaş, sadece arkadaş kalabilen insanlar da mevcut olabiliyordu özellikle hetero olup zorunlu bir erkekle sevişmek zorunda kalan insanlar için bu arkadaşlık hatta onların yaşam suyuydu.

Deniz-Can-Erdem ve Agah. bu arkadaş grubu sonradan detaylı işleyeceğimiz gibi sistemi çökertecekti. 


Agah 19 yaşında ve hiç sevişmemiş biri olarak yönetim bölgesine gitti, ama bu aseksüel olduğu için değildi, kadınlardan hoşlandığı ve bölgesinde hiç kadın olmadığı için kimseye karşı cinsellik duymadığı için kendini aseksüel sanmıştı ama değildi. Çünkü aseksüellik iki cinsiyet içinde mevcuttu ve yönetimde aseksüel kadınlar da erkekler de vardı.

Mirayı orada görmüştü, onun koçu ve ekürisiydi. Onu görür görmez ereksiyon olmuş ve hemen tuvalete gidip mastürbasyon yapmıştı. Ama meniyi ayırt eden sifon alarm verdi ve bir anda birçok güvenlik görevlisi wcyi bastı, 3 saatlik yargılanmanın ardından yarınki testten sonra sonucuna karar verileceği ilan edildi, o sırada mira eşliğinde odasına götürüldü ve yarına kendisini nasıl hazırlaması gerektiğine yönelik çok sıkı ve zekice bir plan yaptı, hepsi mirayı daha çok görebilmek içindi.

Heterofobik DistopyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin