^iyi okumalar^
Sabah Sevda'nın üstümde tepinmesiyle uyanmıştım sabah sabah ne içiriyolar buna anlamıyorum ki annem yemeğine başka bişey mi katıyo acaba ? Sevda üstümde daha çok tepinmeye başlayınca onu hızla yere ittim.
-Ahh acıdı salak.
-Acısın diye yaptım,ne içirdiler yine sana kim gönderdi seni?hangisinin adamısın cevap ver!
-Âgah abim gönderdi kıyma bana ikiz.
-Sende git onlara uyup gel burda ikizini döv he!
Sevdanın ayaklarıma sarılmasıyla gülmeye başladım.
-Canım ikiz,bal ikiz,çiçek ik-
Cümlesini bitirmeden hemen ayağa kalktım,ve sevda bi daha totosunun üstüne düştü.
-Yaa yeter ama ne istiyosun totomdan.
Diyip yerden kalktı tuvalete gidip işlerimi halledim elimi yüzümü yıkayıp mutfağa annemin yanına gittim
-Günaydınn!
-Kız ödümü patlattın.
-Korkma korkma Sevinç Sultan.
-Hadi Atalayla Âgah abinizide uyandırın sofra hazır.
-Tamam.
Mutfağın kapısından Âgah ve Atalay abime seslenmeye başladım.
-Âgah abii!,Atalay a-
-Kız bende biliyorum burdan seslenmeyip git yanlarına uyandır ikisinide hadi çaylar soğuyo.
-Uf ya tamam.
Hemen koşarak sevdanın yanına gittim kulağına;
-İkiz gel operasyon var.
Diye fısıldadım.
-Koş koş.
Abimlerin odasına gidip elimize su alıp yavaşça ben Atalay abimin Sevda'da Âgah abimin kafasına su dökmeye başladık.Birden Âgah abimin doğrulmasıyla ve Sevda'nın elinden suyu alıp Sevda'nın kafasından aşağıya boşaltmasıyla ne olduğunu şaşırdım.
-N'oldu Sevda hanım hoşunuza gitmedi heralde!
-Yaaa abiiii!
Bende Atalay abimin uyanmasıyla suyu içmeye başladım.
-Kız zilli ıslanıcam diye mi korktun.
-Haa.
Dedim öküzce.
-Hadi kalkın sofra hazır annem çağırıyo.
-Geliyoruz.
Abimlerin odasından çıkıp mutfağa gidip masaya oturdum abimlerin gelmesini bekledim,abimler geldikten sonra sofrayı toplayıp salona geçtik televizyon izlemeye başladık yine annem ve hint dizileri. Sevda'nın beni dürtmesiyle kendime geldim diziye o kadar sövsemde izliyodum eroin gibi bağımlılık yapıyodu.
-Hı noldu?
-Abimlere söyleyelim de dışarı çıkalım çok sıkıldım evde.
-Tamam sen biraz yalakalık yap ben katılırım sonra sana.
-Tamam.
Sevda,Atalay abim ve Âgah abimin başının etini yerken ben onları izliyodum sadece,
-abilerim,ballarım,çileklerim oy çikolatalrım benim.
atalay abimin sevdaya gülmesiyle âgah abim;
-sevda hadi güzelim yorma bizi geç ikizinin yanına otur.
-ama abiii 2 saatçik hemen gidip gelsek nolur ki ?
-güzelim yorma beni hadi geç otur.benim olaya karışmamla herkes bana döndü;
-amaan sevda bırak onları biz evimizde boş boş oturup gezmeyiz zaten.
diyip gözlerimi doldurmamla artık daha fazla dayanamayıp evden 2 saatliğinede olsa çıkma izni almıştık.şimdi nereye mi gidicektik ? ah tabiki alışveriş dediğinizi duyar gibiyim.
hemen gratise girip sevdayla 1 poşet dolusu alışveriş yapmıştık ve daha fazla dayanamayıp gratisen çıkmıştık.
sevdayla konuşurken gözüm bi noktaya takılmıştı.
adam o kadar mükemmeldi ki , siyah ayakkabısı,siyah pantolonu ve siyah dar tişörtüyle herkese hava atıyodu bildiğin ama onlar sadece kumaş parçasıydı bende simsiyahtım ama onun ki kadar kusursuz değildim.
esmer teni,kahverengi gözleri,dağınık kahve saçları ve karşımda 1.90 cüssesiyle duruyordu.
adamın bakışlarının birden bana dönmesiyle kalbim deli gibi atmaya başladı noluyodu buna?
Bu ilk kitabım ve heycanlıyım kspdmdğxmdş her neyse ciddi bi insan değilim ve kitabımda benim gibi pek ciddi olmayabilir.
Ve doğal olarak telefondan yazıyorum aslında bu gün perşembe cumartesi yayınlicaktım ama bu gün yazdım ve yayınlamak istedim.
Ve kitap ismine gelirsek hiç memnun değilim ne yapıcağımıda bilmiyorum ama öyle 'ilk aşk','süpriz karşılaşma' vs. Saçma salak isimler istemiyorum aklıma '26,Sonbahar' geldi ve pek memnun sayılmam ama sonradan kapak ve kitap ismini tesinlikle değiştiricem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
26'sonbahar
ChickLitâgah-atalay ABACIOĞLU(erkek ikizler) sevde-sevda ABACIOĞLU(kız ikizler) alperen-sevinç ABACIOĞLU(anne-baba) Âgah-Atalay Çift yumurta ikizleri, 29 yaşındalar, Âgah'ın 6 aylık sevgilisi -buse-, atalay'ın 1 yıldır sevdiği -sedef-. Sevde-Sevda çift yum...