Úvod

140 16 7
                                    

--

Dusty dopadl na záda kojota a prudce se zakousl. Kojot se však vymanil z jeho sevření a setřásl ho na zem. Chytil Dustyho za ucho, v čemž  náhle kojot zavyl. Alien se mu totiž zakousl do ocasu. Prudce škubal. Kojot sebou trhal, ale Alien ho měl pod kontrolou. Ten ho už dodělá, pomyslil si Dusty. Rozhlídl se kolem a spatřil doupě lovců, kde se krčila před kojotem jeho březí družka, Pegi. Před ní stál Šanta, hlavní hlídkař. Kojoti se mu zakousávali do krku a do boků. Dusty nabral sílu do pacek a rozběhl se k doupěti. Zakousl jednoho kojota do zad. Strhl ho na zem a kousal ho do nechráněného břicha. Kojotovo dech slábl. Dusty ho naposledy kousl do břicha a rozhlížel se po táboře. Všude byla krev a mrtvá těla, jak kojotů, tak psů. Otočil se směrem k doupěti a spatřil mrtvého Šantu. Polokrvavý kojot, který se Šantou bojoval se přidal ke skupince kojotů, kteří útočili na Pegi.

,,Pegi!" vyhrkl Dusty.

Jeho tělo ale dopadlo na zem spolu s dalším kojotem. Kojot ho přišpendlil k zemi a rafl Dustyho do krku. Dusty se smýkal jak mohl, ale nevyprostil se. Najednou mu před očima přejela mrtvá těla smečky. Gamma Venuše, Delta, několik lovců a hlídkařů. Taky si vzpomněl na den, kdy jeho maminka byla zavražděna vlky. Taky si vzpomněl na tělo svého nejlepšího kamaráda, který ležel opodál a taky na................... alfa?! Alfa, tedy Dustyho otec nesnášel vodítkové psy. Problém byl, že Pegi dříve byla vodítkovým psem. Když mu Dusty oznámil, že má za družku bývalého vodítkového psa, byl psychicky na dně. Horší to ale bylo, když mu oznámil, že je Pegi březí. A teď........ ho spatřil, jak brání Pegi. Kousal do tří kojotů zároveň. Dusty se vzchopil, napjal svaly a kousl kojota do tlamy. Ten vyjeknutím Dustymu dovolil, aby prolezl kojotovi pod nohama a vyskočil mu na záda. Kojot se mu vymanil a utekl do lesa. Dusty se rozeběhl k Pegi, která odrážela útok kojota. Minul dva kojoty, kteří útočili na alfu. Zastavil se a štěkl na Ronyho a kývl na Pegi, aby jí pomohl. Mezitím skočil jednomu kojotovi, co bojoval s jeho otcem, na záda a zakousl se. Svalil ho na zem. Kousal ho co nejvíce do masa. Kojot se ale nebránil. Koutkem oka se podíval na dalšího kojota, který bojoval s Alfou a vyhrával. taky se na něho podíval a kývli na sebe. Kojot, co bojoval s Alfou, skočil na alfovo záda a svalil ho na zem. Dusty vykníkl, když zjistil, že jeho otcovi vytrhl kojot čelist. Dustyho nepozornost umožnila druhému kojotovy únik, ale on na Dustyho nezaútočil.

,,Kojoti ustoupit!" zvolal ,,Alfa pesů mrtvý!"

Kojoti zajásali, přestali bojovat a stáhli se k lesu. Kojot, zřejmě alfa, ještě Dustymu šeptl:

,,Neboj, my vrátit pro tebe."

A běžel za svou smečkou. Dusty si lehl vedle jeho otce.

,,Otče, ne!" zavyl ,,Co já bez tebe budu dělat?!"

,,Budeš muset vést smečku. Musíte jít na konec světa, tam je jediné bezpečné místo." vydal ze sebe z posledních sil Alfa.

,,Na konec světa? To je kde?" Dusty tázavě natočil hlavu.

,,To poznáš. Musíš sestavit novou smečku. Oni si k tobě cestu najdou."

,,Jak novou smečku? Jak jí mám sestavit?"

,,Musíš najít smečku, která neprožívá dobré období. Nabídni  jim, ať se s tvou smečkou vydají na konec světa."

,,A proč, co se děje?"

,,Jedno psí proroctví říká: Až bude kojotů nejvíce, celý psí svět zboří se. Dusty, blíží se kojotí drcnutí. Všichni psi, co nebudou na konci světa, umřou. Pokud nenajdeš co nejvíce psů, a neodvedeš je na konec světa, všichni psi nadobro vyhynou........"

--

Hourly pack- Cesta na konec světaKde žijí příběhy. Začni objevovat