Leyla Kahraman mardinde doğdu ve annesi miray hanim babası murat bey hayatlarını yeni doğmuş dünya tatlısı kizlariyla sürerken babası binbaşı olarak tehlikeli görevden istifa etti işte hersey bundan sonra başladı.
Murat Bey birgün bahçede miray hanima beraber çay içerken bir telefon geliyor telefondaki
"Murat beylemi görüşüyorum"
" Buyrun benim "
"İş görüşmesi için baş vurmussunuz kabul edildi hemen bu aksam ilk uçakla Paris'te olun "murat bey büyük şaşkınlıkla ve sevinçle
"Gerçekten mi peki nasıl kabul edildim bukadar kısa sürede demeden
"Detayları gelince görüşürüz konumu ve gelceniz oteli mail olarak atarım diyerek "kapatıyor.Miray hanim ne olduğunu merak ederek soruyor ve Murat Bey büyük bir heycanla ise kabul edildim fakat bu aksama hemen ucak bileti almam gerekiyor.Miray hanim her ne kadar is bulduğu için sevinsede ayrılık ona çok zor gelmişti daha gitmeden ve içinde bir sıkıntı vardı ama ne olduğunu anlamadı.
Murat Bey ilk uçakla Paris'e gidiyor ve is görüşmesi çok iyi sonuçlanır hemde çok dil bilgisi olduğundan hemen kabul ediliyor ve Paris'te ise başladı önce mudur yardımcısı oldu.
Miray hanim çok özlüyor kocasını fakat elinden bir şey gelmiyor .
Leyla 3 yaşına geliyor ve babası sadece yılda 5 kez gelip sadece 10 gün durup gidiyor .Her ne kadar miray hanim gitme sensiz olmuyor desene murat Betin gözü paradan başka hiç birşey gormuyordu .
Murat beyin yanında Maria diye bir asistanı vardı ve asistanindan hoşlanmaya başlamıştı her nekadar belli etmesede Mariada ondan hoşlanıyordu. Kocası miray hanimi hergün ararken artık haftada bir aramaya başladı miray hanim başka biri vardır gözü başka kadında diye düşünmeden edemedi çünkü miray hanim köylü bir kadın murat bey ise istanbuldan gelip binbaşı olarak mardinde görev yapmak için gelmiş fakat miray hanima aşık olunca hemen onla evlenmiş. Fakat bu işten dolayi arada mesafeler arttıkça artmis.Miray hanim gün geçtikçe huysuzlasmaya başlamış ve Murat beye sürekli gel deyince murat bey ben başkasına aşık oldum diyerek miray hanimla ayrılmak istemiş .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leyla...
Teen FictionLeylanin hayat macerası ve aşk"in sadce kalben sevdigiyle olduğunu anlayacağı insanların nasilki mevsimler değişiyor işte leylanin sevdikleride o şekilde değişecek...