Leyla 4

90 34 3
                                    

..Ya ümit!!
O nolcaktiki benim başka bir okula gidip ondan uzak olacağımı duyduğu zaman yüz ifadesi nasıl olcakti veya beni bırakmayıp benle gelirmiydi?
"Hepsi bir kaderdi"

Sabah erken kalktim hemen üstümü giyinip sametide kaldırdım yine herzamanki gibi tersledi sonra halam bana benim için özel en sevdiğim kahvaltı masasını hazırlamış bize bağırırken şaşırdı beni görünce
"Hanfendi ilk defa erkenden kalmış "
"Hala zaten uyuyamadım doğru dürüst "içimden aslında birsürü şey vardı söylemek istedim ama üzmek istemezdim.
"Niye noldu peki babanla kavgamı ettin"
"Hayır hala okulum degisiyorya amerikaya gitmek istemiyorum "
"Anladım şimdi ama gitsen çok iyi olucak senin için yinede sen nerde olmak istiyorsan orda ol"
"Yok halacim gitmek istiyorum ama ümit emir yıldız diğer arkadaşlarımdan ayrı kalmak istemiyorum "
"Umite soyledinmi gideceğini "
"Bugün soylicem"deyip yemeğe başladım ama sadce çay içebildim canım istemedi her ne kadar samet ye diye zorlasa da yemedim sonra arabaya binip okula geldik.

"Günaydinlarrr" ümit hemen
"Günaydın canım hoşgeldin Bugün erkencisin "
"Evet bugün öyle oldu "ümit hemen bn de bir sıkıntı olduğunu anladı ve
Kulağıma "senin neyin var canın birseye sıkkın gibi ?"
"Sana bisey demem gerekiyor ama uzun tenefüste tamammi "dedim ümitle onaylarcasina kafasını salladı.
Inkılap dersindeyiz ve hiç sevmem.
Ben önden 2 .sıradayım ümit arkamda sağ sıranın 5 .sırasında selinle emir oturuyor yanimdada yıldız.
Biz ümit le dersi dinlemeyip sürekli gulusüyorduk.Emir yandan bizi izleyip elini sıkıyordu bn nedenini bilmiyordum ama iyi şeyler olmucagi belliydi .Ümit benim emire baktığımı farketti ve noluyor diye kafasını sağa sola salladı.
"Bisey olduğu yok sadece bana bakıyordu bn de niye baktigini anlamak için baktım yanlış anlama "dedim.
" Eğer bidaha ona bakarsan iyi olmaz senin için :dedi bende moralimi bozup önüme döndüm.zil çaldı

Bir anda kolumu tutup beni spor salonuna götürdü ne olduğunu anlamadan ümit hem sınırlı hemde üzgün bir şekilde "şimdi ne diceksen de cabuk"
"Ümit delirdinmi sen napıyorsun görende kaçıyorum zanneder "
"Daha fazla beni sınır etmeden şöyle "
"Şey bn dicektimki neyse başlıyorum ben bu okuldan ayrılıp oksford okuluna gidicem "ümit bir yönden rahatlamış bir yönden üzülmüş bi sekilde" - nasıl yani sen bana ayrılmak istiyorum demicekmiydin ben kaç gündür bana değişik davranıp emirede bakıp durduğundan yanlış anlamıştım iç in içimi kemiriyordu niye önceden demedin"
"Ümit ne alaka bn senden ayrılmak istesem daha önceden ayrılırdım zaten bu arada emir bana bakıyor ben ona değil sadece ne diye bakıyo diye baktım vede sende benimle beraber gel o okula ,aramıza mesafe girmesin demek için uğraşıyorum kaç gündür "
"Leyla ne dicemi bilmiyorum çok zor bi karar tabiki senden ayrı kalmak istemiyorum ama sen bana turkiyeden ayrılıp amerikaya tasinmami istiyorsun düşünmem lazım....

Emirdennn
Dersdeyken Ümidin bana leyla benim dercesine bakmasından nefret ediyorum biliyorum leyla onla ama isteseydim onu alıp leylayi yanıma oturturum ama ben leylanin incinmesini istemiyorum ben leylaya bakarken o ümitle gülüyordu bir an bana baktı ve kalbim duracak gibi oldu sanki o bakınca mutlu oluyordum biz bakısirken ben dalmışım onun mavi deniz gözlerine ve unit leylayi sarsarak noluyor niye bakıyorsun dercesine biseyler diyordu ve zil çalınca kolundan tutup götürdü ben olduğum yerde kala kaldım uniti öldürmek istiyorum .Selin"emir hadi kantine inelim hem içecek biseyler alalım "
"Tamam "selin
"Bi sorunlu var emir "
"Yok sadece basim ayırıyor "dedim ama icim çok sıkkındı leylaya bisey yaptı yani ona çok kızmış veya moralini bozmus olabilir diye düşünüyordum leyla da o ara tek başına kantine geldi ama çok morali bozuk bisekildeydi yandaki masada yıldızın yanına gitti ben isterdimki yanıma oturup bana derdini anlatsin benim gözlerimin içine bakarak yanımda ilki sen varsın dese keşke diye içimden okadar dalmisimki yaşarın bana kanka dediğini duymamışım sonra beraber sınıfa çıktık.

...leyladan
Ümit spor salonundan çıkıp gitti peki ben ne haldeyim hiç düşündünmü ama emindimki ümit beni bırakmaz bensiz yapamaz o da gelicekti benimle beraber ..❤

Leyla...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin