..Bütün dersler boyunca ümit benle hiç konuşmadı sadece düşünceli düşünceli gözlerime bakti acaba gelmicekmiydi bnls beraber bunu bekleyip öğrenmem lazım .yanımda oturan yaşar arkasına dönerek umite
"Noldu kanka ne bu hal kavgamı ettiniz "
"Nerden çıktı "
"Halinizden belli oluyor bisey demenize gerek yok"
"LEYLA başka okula gitcekmis bizden ayrı "
"LEYLA doğrumu bu bize niye demediniz"
"Bn de daha yeni karar verdim murat hoca babamla konuşmuş ikna etmiş aslında benim kararımı sormadı bile babam çünkü oda onun yanında okumami istiyor zaten "
"Gerçekten gitcenmi leyla burda ümit var halan var samet var herkes burda orda napacaksın orda tanıdığın kimse yokki kim bilir nasıl zorlancan tamam yabancı dilin iyi olabilir baban orda olabilir ama emin ol çok zor olcak"
"Haklısın ne diyeyimki"yaşar
"Ümit şuna bişey desenya engellensenya nasıl böyle durabiliyorsun leyla diyorum gitcek bidaha goremiceksin hani 2 dakka göremesen nerde gördünmü yaşar diye soran sen değilmiydin şimdi böyle nasıl duruyorsun bisey demeden"
"Yaşar sus !anladın mı susss"
Ümit hemen zil çalar çalmaz hemen okuldan ayrıldı yaşar herkez gitmeden hemen "leyla başka okula gitcekmis hani şu sadece zekilerin gittiği okul varya oksford okuluna amerikaya gitcekmis dese ve herkes bana cok değişik bi sekilde baktı yani bu doğrumu gitcenmi dercesine bende "Evet yaşarın dedikleri doğru arkadaşlar hakkınızı helal edin sizden ayrılmak istemezdim ama orda babam var aireten daha iyi imkanlar sunuluyor diğer hafta burda aramızda olmicam"dedim ve yıldız hemen ağlamaya başladı bazılarının da içinden sevindiğine adim gibi emindim selin resmen senden kurtuluyorum gibi bana bakıyordu. Emir yıkılmış bir halde "gedemezsin" dedi ve herkes ona baktı ne alaka dercesine Emirde "yani gitmesen senin için daha iyi olur hemn orda kimsen yok burda biz varız"diye düzeltti ama ben anladım ve o anda içim tuhaf hissetti emir beni ilk defa sevdiğini Laflariyla belli ediyordu ve ümitin diyemediği tek kelimeyi ağzından bir anda çıkıvermişti
(GİDEMEZSİN)Halam
Leyla eşyaların hazirmi ayarlattirdim görevliler hazırladı ama sen yinede bi bakiver etrafa"
Hazır hala zaten bu aldıklarımızı ben orda giymem ordan daha güzel kıyafetler severim babamla beraber"
"Bak şuna sen babasıyla birde alışverişmi yapcakmiş ama baban işinden bu gibi şeylere vakti olmayabilir kızım"
"Haklısın ama ben onu zorla yanımda gotururum sonuçta okulumu değiştiren ve yanına getirmeye çalıştıran o oyuzden beni çekmek zorunda kalicak:)
Halam bir anda ağlamaya başladı ve "ilk bana bu eve getirlidigin an aklıma geldi nekadar küçük ve tatlıydın aslında ilk baş istememiştim seni çünkü sen babanın yanında daha güvende olursun diye hem başına bisey gelse babana çok mahçup olacağımı düşünüyordum ama senin bana koşarak sarılman beni ikna etmişti şimdi büyüdün baban yanına aliyor en çok beni üzüyor senin gitmen"hala öyle deme bana nekadar zor sen biliyonmu ümit gitcegimi öğrendi benle konuşmuyor bile yaşar yıldız digerlerindende ayrılmak istemiyorum ama bi yönden ben babamı çok özlüyorum onun benim yanımda olması bile bana çok iyi geliyor "
"Tamam kızım git yine ama bizi unutma hergun ara beni sameti her nekadar seni sevmiyormuş gitmeni istiyormuş gibi gözüksede dün senin gideceğini söylediğimde gözlerinden yaşlar aktığını gördüm yani seni seviyor o seni benim sana olan ilgimi kıskanıyor ama yinede senden vazgeçmiyor hatta bende gitsem olmazmi dedi bana ben izin vermedim zaten sen gidiyordun birde samette giderse ben dayanamam bukadarina ama neyse sen bizi hiç unutma ve orda kendine çok iyi bak asla kimseye güvenme kızım umitide boşver seven insan zaten sevdiğini bırakmaz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leyla...
Teen FictionLeylanin hayat macerası ve aşk"in sadce kalben sevdigiyle olduğunu anlayacağı insanların nasilki mevsimler değişiyor işte leylanin sevdikleride o şekilde değişecek...