3.

9 0 0
                                    

Danielle pov.

Įsėdau į Ashley mašiną ir nuvažiavom.

-Ashley, aš tau sakau, kad kažkas atsitiko. Jis man neatsiliepia.

-Galbūt jis tikrai nori pabūti vienas?-Nors ir jaučiau kokia ji neužtikrinta, bet aš vistiek palinkčiojau galva.

Važiavom apie 10 minučių. Sustojom prie didelio namo, kuriam girdėjosi muzika. Ugh. Viskas kam esu nusiteikus tai tiesiog prisigert.

- Sveikas, Iaaaaaan.- linksmai pasisveikinau draugą, kai tik įėjau pro namų slenkstį. Jis irgi ką tik atėjo.

- O, Danielle, sveika.- jis man nusišypsojo ir mes apsikabinom.

- Kur stovi alkoholis? Noriu išgert.- ėjau iškart prie reikalo, nes buvo per daug liūdna linksmintis.

- Ei, tau negalima gert. Dani, net nebandyk.- aš pavarčiau akis. Ian mane saugo. Ir tas jau pradeda nervint, nes man nereikia dar vienos auklės. Cmon. Nusijuokiau ir nusprendžiau, kad susirasiu pati.

*Po 2h*

Gėriau nežinau kelintą kokteilį ir šokau. Šokau su nepažįstamais žmonėm. Atsipalaidavau.

- Dani, einam mums reikia pasikalbėt.- mane už rankos suėmė Ashley ir nusivedė į kampą ir pasodino ant kažkokios sofos.

- Ką tu sau galvoji tiek prisigerdama? Nors nesvarbu. Tau skambino kažkoks nepažįstamas numeris. Aš atsiliepiau. Pasakė, kad jiems reikia Danielles Campbell. Pasakiau, kad šiuo metu tavęs nėra. Sakė, kad tai labai svarbu ir tu turi perskambinti. Bet tu esi girta kaip tapkė ir matau, kad tavim reiks apsimest man.- buvo gan tamsu, bet jaučiau kaip ji pavarto akis ir atsiduso.

Ištikrųjų aš išsigandau. Apgalvojau ar pastaruoju metu nieko nesu prisidirbus.
Nors ir esu nusitašius aš pradėjau įsivaizduot labai realią situaciją, kai mane tėvai pamato tokią. Tokioj būsenoj. Gėda.

Atsistojau nuo sofos ir pradėjau brautis pro žmones išėjimo link. Skubėjau. Apsiverkiau iš gėdos. Ką tėvai pasakys? Jiems ir taip šiuo metu sunkus metas, o ką daro jų dukra?

Per ašaras ir per apsvaigimą nieko nemačiau. Nemačiau kur einu. Atsitrenkiau į tvirtą kažkieno krūtinę.

- Aš atsipra...- pakėliau akis ir neužbaigiau sakinio, nes prieš mane stovėjo man iki širdies gelmių pažįstamas žmogus.

- Dani?- girdėjau, kad mane pašaukė Ashley. Ir aš į ją atsisukau be amo. Jos akys taip pat buvo įsteibdos į jį. - Nenenenne. Tik ne dabar. O dieve.- tuo pačiu metu ji buvo nustebus ir kartu išsigandus, bei pikta.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 02, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Laimė - fuck itWhere stories live. Discover now