Bevezető

56 4 0
                                    

Az àlom ott kezdödött mikor megszülettem mert hàt èn is egy nagy àlom vàgya voltam anyànak ès apànak.👶🏼

Ès egy kis beveztő rólam;👩🏼‍🦱
Emíliànak hívnak Siófokon lakom, imàdok itt èlni egèsz közel lakunk a Balatoni strandtól ìgy amikor csak tehettem kimehettem úszni a baràtokkal majd a jó pancsizás utàn a büfèbe egy jò hamburgert betolni.

Kicsit mesèlek a csalàdomról , anyukàm meghalt , 12 èves voltam mikor egy rosszindulatú daganat elvitte, de azóta fentről vigyàz rànk .
Van egy 15 èves hugom akit mindennèl jobban szeretek tudom manapsàg minden testvèr az őrületbe kergeti egymàst de èn szerencsès vagyok, nyilán szoktunk veszekedni dehát ki nem.
Aztán nekünk van a leggondoskodobb apánk , mivel amióta nincs anyu ,apu egyedül nevel minket , dolgozik , vacsorát főz, takarít, ès ahova csak tud elvisz minket, hogy sokat lássunk a világból ès művelődjünk.
Tavaj is remek nyaralàsunk volt ìgy hàrman 5 napot Horvátországon tölthettünk.
Nem panaszkodhatok az életemre.

Idén ballagok el végérvènyesen is az iskolàból , amit bànok is meg nem.
Hisz a sulit senki se szereti, jó nyilván ès se de vannak kedvenc tanárgyaim mint pl a biosz, angol, történelem, ès szépirodalom, remek tanàraim vannak normálisak ès " bulisan" eltudjàk magyarázni az anyagot.
Rita az egyik legjobb baràtnőm , 9 osztályba tök random egymás mellé ültünk hosszú barna hajú , gyönyörűszèp zöld szemekkel ès kis szeplökel aranybarna arcàn.
Az elején elég szótlan voltam de ő ismerkedni akart ès csak beszélt beszélt , nem sokat változott azóta.
Ahogy mesèlt ès bemutatkozott nagyon szinpatikus lett számomra ,feloldodtam ès èn is beszélgetni kezdtem vele.
Aztàn nagyon egy hullámhoszra kerültünk minden szünetet együtt tőltöttünk , majd hétvégenkènt is csavarogtunk.
Suliba ebèdszüneteknèl mindig odadta az almáját amit anyukája elcsomagolt neki de egyszerse ette meg, aztán mindig kibeszèltük a "menő" asztalnàl ülöket , jó csapatot alkottunk így ketten de az èlet úgy hozta hogy lett egy harmadik tag is a csapatunkba Ervin aki meleg volt de iszonyat jófej ès vicces.

Tizedik kezdetèn jött az osztályunkba mivel az elöző sulia nem igazán tetszett neki.
Egyik ebédszünetbe mikor èpp Zita aznapi szetét beszèltük ki Ritával odajött ès megkérdezte csatlakozhat-e hozzánk.
Mi termèszetesen igent mondtunk , nagyon nyilt volt már akkor elmondta hogy ő a fiúkhoz vonzodik, pedig semmi árulkodó jel nem utalt rá, teljesen laza öltözködèse jelemezte barna haja szétborzolva , stílusa hangja is teljesen rendbe volt. De lagalább ìgy nem tudták a köcsögök cikizni.
Így utána hármasba voltunk minden hülyeségbe együtt.
Történtek egy idő után zökenök mivel Rita tulságosan is megkedvelte Ervint , amiatt voltak sírások mivel Rita tisztàba volt hogy hülyeség az egèsz több szemponból is .

De tizenegyedikbe egy jókèpű évfolyamtársu fiú segített Ritának mindent helyreteni az agyába ès a szìvèbe , nagyon egymàsra találtak ès össze is jöttek.
Remek évek voltak ès fura lesz ha már elbalagunk innen, sok emlèk köt ide a sulibulik, a diáknapok, hogy reggel mindig együtt hévezgettünk ,majd mikor Jogsim
lett èn voltam a nagy fuvaros.
Mindig az volt az első suli előt hogy vegyünk egy jó cappuccinot Karolánál aki köztudottan a legjobban csinálta a városba , nameg a mennyei krémes sütei, imádjuk azt a cukrázdát tanítás után is mindig meglàtogattuk , ès remèlem ezután is sokat fogunk még oda járni.

Minden ÀlmomWhere stories live. Discover now