Ballagàs

27 2 0
                                    

Ès igen ma van a nagynap hogy elballagunk ès egy új fejezet kezdődik az èletünkbe.
Imádok sokáig aludni de ma fèl 7kor màr kellhettem, mert kikel gyors vasalnom az ingem meg hasonlok.
Az ègig nyujtozkodtam màr,  hogy valahogy rávegyem magam a kelèshez vègül a telefonom fènye törte meg a homályoságot a szememben. Kimásztam az àgyból felvettem puha nyuszis mamuszom ès a konyhába tartottam egy jó kávért.

Èpp Timi a hugom sütötte az Amerikai palacsintát , làttam az egyik tànyoron elkèszültet  amin szirup öntett volt áfonyával megszorva, úgye milyen gusztán hangzik?

Tudni kell hogy a hugomnak is van egy nagy álma, màr 10 èves kora óta profi szakács szeretne lenni , ìgy a sok főzős sorozatok hatással vannak rá mivel minden reggel meglep minket valami inyencsègel van ,hogy a vacsorát is ő csinálja persze apum meg én is beszoktunk segìteni de csak mint a kis segéd kukta szerepèben.

Adtam Timi fejère egy puszit jóreggeltel köszönve , làttam a kávé màr le volt főzve így csak elkellet kèszítenem a frissitőmet ami majd ébren fog tartani az igazgató úr hosszú beszédénél.
Kiültem a teraszra , annyira szeretem nèzni  ahogy kell fel a nap , gyönyörű ès jókedvel tölt el.
Iszogattam kàvémat közve instagramot lapozgattam amint Martin Garrix egyik dögös kèpèt pillantottam meg, imádom a pasit.
Épp apum szakította meg telefonomba merülésem mikor  kilépet a teraszra, fejem bubjára egy puszit nyomot majd megkért, hogy együk meg a reggelit ès kèszülödjek el hogy időbe odatudjunk érni.

Gyors lenyeltem utolsó korny kávémat bementem ès nekiálltunk reggelizni anyon dicsértük apuval a palacsintát tényleg nagyon finom lett, azt tény van amit nem a legjobban süt vagy főz meg de ez isteni lett.
Megköszöntem a reggelit majd bementem a szobámba , rácsatlakoztam a bluetoothos hangszoromra ès bekapcsoltam a kedvenc zenéim miközbe  kivasaltam az  ingem , majd felvettem harsinyámat rá a feszülös szoknyám ami szépen kiemeli a fenekem.
Következett az ing amire  rá pedig a tengerkék nyakkendő.

Következő àllomás a fürdőszoba ahol kivasaltam  barna hajam , majd az arcom következet hètköznapokra nem igazán szoktam szempilla spirálon kivűl mást feltenni de ez most más mit a többi nap ìgy alapozó korektor , cicaszem is került ràm, tettem egy natur mat rúzst is ajkaimra.
Miutàn teljesen kèsz voltam felvettem fekete lapos talpú cipőmet, nem szeretem a magasarkukat bàr illendő lenne a mai nap abba mennem, de egyszerűen nem tudnám benne magam kènyelmesen érezni.
Timi és apu is elkèszülődött így indalhattunk is.

Kitettek a sulinál , mivel ők még elugranak a virágboltba .
Így bementem, minden szépen felvolt már díszitve , csinálták  az udvaron a szinpadot, mindeki csinosan felvolt öltözve.
Köszöntem az osztály- társaimnak
Persze Ritának és Ervinek külön  ölelèsel.
Kiültünk a fotelba mèg beszèlgetni ès gumicukrot eszegetni.
Telt az idő a szinpad készlet az emberek kint màr gyülekeztek ès eljött az a pillanat ,hogy sorba àlljunk ès èrzelgős ballagós dalokat ènekelve körbe sètáljuk az udvart.

Nem gondoltam volna ,hogy ennyi csokrot kapok Ervin ès Rita családjától is kaptam, apuéktól, keresztszüleimtől, ès mamàméktól is, meg pár sulis diáktól akikel jóba vagyok.
Eljött a pillanat az igazgató beszèdjèhez ami olyan volt minha örökè tartott volna a tűző napon állni és hallgatni.
Végül lement minden még gyors beszélgetések a kedvenc tanárainkal majd iràny volt a cukrászdához ünnepeli egy jó cappuccino mellett.

Karola boltja lufikal volt feldìszitve ès egy szìnes egyszarús tortával várt minket , anyira aranyos volt
körbe öleltük ès megköszöntük.
Külön VIP asztalunk volt Ervinnel ès Ritával.
Családtagjaink egy nagy asztalnál ültek ès beszélgettek mivel elég jól ismerik már egymást az évek alatt .
Gyors àtöltöztünk csinos de kènyelmes ruhákba, utàna szólt a zene ènekeltük megkaptuk szokásos cappuccinonkat, mindenki kapott egy szelet tortàt ès indulhatot a buli.
Karola csináltatot  egy kis szinpadot a sarokba  mikrofonal ès egy vetítő vàszonnal.

Poharat csengetet ès beszélni kezdet a mikrofonba, hogy mennyire megkedvelt minket az èvek allat és reméli az èletbe csak jó uton fogunk jàrni ès  hogy rà mindig számíthatunk érzékenyült el a sorok között úgy ahogy mi is.
Miútán vègzet taps vihar tört ki ,odarohantunk ès jó szorosan megöleltük ès szét puszilgatuk őt.
Azt mondta ez a vászon meg a szinpad azért kèszült hogy karaoekézunk egy nagyot.
Mi ennek hallatàn nagyon megörültünk nem is mondtunk nemet mivel imádunk közösen énekelni még ha nincs is olyan tökèletes hangunk.
Shawn Mendes- There's Nothing Holdin' me black dalával  kezdtük el.
Mikor Gàbor Rita barátja èrkezett meg, Ritus lerohant a szinpadról ès a nyakába ugrott.
Gàbor ünneplèse véget ért otthon, mivel évfolyam társunk ő is most  végzet ès gondolta csatlakozik hozzánk amit jól tett mivel ìgy mostmár 4en szorakoztattuk a vendégeket.
Pezsgőt bontottunk ès közbe remekül éreztük magunkat egész délutàn.

Este felè az idősek hazamentek, mamáméktól is elköszöntem ès megköszöntem hogy itt voltak.
De a mulatozás folytatodott még mi feleseztünk addig Timi ès Ervin huga Rebeka felmentek a szinpadra ènekelni .
Az idő telt ès mi remekül èreztük magunkat de 9 után  végetért minden,
még segítettünk összepakolni aztàn mindenki hazament.

Minden ÀlmomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora