*Timi szemszöge*
Elindultunk Ricsivel mosdót keresni de fura dolog történt mert megállított ès azt mondta hogy nem is kell pisilnie csak négyszem közt akart velem beszélni , kicsit megijedtem de mint nagy döbenetre kiderült Emilirôl akart kèrdezősködni hogy van-e barátja meg hogy milyen az ideálja , lehet-e nála esèlye. Még nyomata a kérdèseket én tátott szájjal figyeltem majd beleszóltam hogy ácsi dehát te meleg vagy.
Nézet rám furán majd röhögni kezdet
ès azt mondta hogy ő nem meleg és nem is biszex ő csak is kizárólag a lányokat szeretni .
De én mèg akkor se tudtam összerakni a képet ès megkérdéztem tőle hogy akkor miért van randin Ervinnel?
mire ő ,( ez hülyeség csak egyik haverom aki jòba van Ervinnel nem tudott eljön de megígérte neki ès megkért hogy ma menjek el én helyette)
Akkor minden világos lett ès elmagyaráztam neki mi folyik itt.
Mint kederült Ervinek az a nagy haverja jól átverte mert azt mondta Ervinnek hogy
hogy elküdi ma az egyik Meleg haverját had ismerkedjen vele össze aki a Ricsi
de közbe Ricsi abban a hitben volt hogy csak a közös haverjukat helyetesiti mint normál ember.
Ez most nagyon ciki helyzet ,hogy fogom èn megmondani Emilinek nah meg persze Ervinnek ezt az egész átverést .
Elôször is elmegyek kezet mosni , találtunk mosdót míg kezet mostam közbe hallotam Ricsit aki épp telefonál ès elküld egy embert meleg èghajlatra mint jól gondoltam a haverját hívta ès elmondta neki hogy mekkora
köcsög hogy ezt csinálta és hogy ilyennel nem jó játszadozni.Miútán letette kimentem hozzá úgy téve mintha semmit se hallotam volna , megkért hogy foglalkozak Ervinel , mìg elhívja Emilit sétálni és dumálni a partra.
Nem akartam nagyon ebbe belefolyni, de kiváncsi voltam a végeredményre így megtettem , elhìvtam Ervint és Ritát ilyen céllövöldéhez játszani mìg Ricsi megpróbálja elcsábítani a nővérem.*Vissza Emilia szemszögéhez*
Ültem a padon , mivel Timi elment a többiekkel játszani , és azt mondta hogy én maradjak itt, kicsit rosszul esett de tudtam hogy valami itt nem stimmel. Ricsi jött oda hogy dumálni akar így elindultunk a part felé sétálni , csak beszélt és beszélt bennem meg megállt a vér .
Hogy mii?
Nem meleg?
Ervin át lett ejtve?
És hogy érdeklem őt?
Túl sok sokoló információ jutott az agyamba és csak csöndbe hallgattam , miútán befejezte és választ várt tőlem én össze vissza
elkezdtem beszélni.
Hogy aranyas jófej srácnak tünik, de nem lehet semmi köztünk és jól esik amiket mondott rólam, de Ervin a barátom. Nah meghogy milyen bunko az a srác aki átvágta.
Azt mondta megérti ès sajnàlja utàna csak dumáltunk és dumáltunk , beszèlgettünk pàr dologròl volt kínos csend is .Aztán üzenetem érkezett Ervintől hogy
hol vagyok és Ricsi is hova tünt.
Muszáj mennünk keresnek álltam fel a stégről, és jött utánam .
Ervinek elkell mondania az átverést de csak ennyit .
Hogy ne legyen feltünő elöszőr èn mentem oda hozzájuk majd 10 perc múlva Ricsi .
Meglátogatuk a kocsmát , lehettt hogy kicsit sokat ittunk a keletènèl.
Kezdődtek a koncertek hatalmasat tomboltunk rájuk közbe láttam Ricsi végig engem figyelt , pisilnem kellet ìgy kimásztam a tömegből és elmentem labilisan a mobilbudiba , miután kijöttem Ricsi várt azt mondta megilyed hogy hova tüntem és hogy ő majd vigyáz rám , egyre közelebb és közelebb jött megakart csókolni mire èn dobtam egy ròkàt a làba mellè. Elèg gusztustalan volt de segített leültetett ès vizet is hozott nekem ,nagyon szarul voltam így haza kellett mennünk, mivel én nem tudtam vezetni így Ervin vette át a kormányt mert nem ivott.
YOU ARE READING
Minden Àlmom
Adventure🍀Kormányosa vagyok az életemnek, és igyekszem élni, követni a sorsomat. Nagyon figyelek a belső hangra és próbálom követni, de azon gondolkozom: "Mennyire vagyok szabad a választásaimban? Tényleg én döntök az irányról?" Gyerekkorunkat azzal töltj...