Isabella's POV;
LØRDAG 07:32
Jeg våkner og blikket mitt ser rett inn i en vegg. Nei... vent. Det er ikke en vegg??Jeg sette meg fort opp i senga og jeg merker at hodet mitt verker.
«Du bråker.» Adrian ligger med fjeset trykket ned i puta og ene armen hans ligger under meg.
«Adrian... hva skjedde igår?» Faen jeg har ikke på meg klær??. Jeg trekker dyna over meg.
Adrian setter seg opp og studerer meg med et trøtt blikk før han ler. «Du ble full. Veldig full.» Jeg husker seriøst ingenting! Kan det være at... nei det kan ikke stemme.
Hodet verker så mye at jeg legger meg ned i sengen igjen. «Vondt i hodet?» Han legger seg ned ved siden av meg. «Ja.»
Han legger armene sine rundt meg og begraver nesen sin i håret mitt.
Det føles... ikke rart. Jeg føler meg trygg. Han stryker den ene fingeren sin opp og ned låret mitt. Jeg bryr meg ikke lenger om at jeg ligger her i kun undertøyet.
Eg snur meg rundt slik at jeg møter fjeset hans. «Jeg burde komme meg hjem før... ehm.. de jeg bor hos våkner.»
Han nikker og reiser seg opp. Også kaster han en av sine hettegensere til meg. Den er svart og den lukter himmelsk av en parfyme med noe sitrus i. Kanskje sitron? Eller lime?
«Jeg kjører deg, kom.» Jeg drar på meg skjørtet, slik at jeg ikke bare går i trusa, og følger etter han.
•
08:03
Adrian løfter meg opp til verandaen min slik jeg kan klarte inn vinduet. «Har fin utsikt jeg.» Han referer til at han ser rett opp i skjørtet mitt. Adrian gliser mens han hjelper meg over. Jeg bare snøfter og forsvinner inn vinduet.Adrian måtte parkere noen meter bortenfor huset slik at Melissa ikke såg at det kom noen.
Jeg rakk akkurat å slenge meg i sengen når deg banket på døren min. Melissa steg inn med et brett frokost samt hodepinetabletter.
«Jeg er ikke dum, du drakk litt for mye igår ikke sant?» Jeg nikker bare. «Når kom du egentlig? Jeg hørte aldri at du kom inn døren og jeg sover veldig lett..» Hun ser forvirret ut.
«Nei det var ikke så sent altså, jeg fikk skyss hjem og var stille når jeg gikk inn.» 2/3 var sant da.
«Ok, men bare hvil deg litt mer du.» Hun gikk ut av rommet og lukket døren.
•
Resten av dagen bare slappet jeg av. Såg litt på TV med Thomas og spiste sjokolade. Han begynner allerede å føles ut som en bror for meg.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
Sorry for kort del:( shipper dere Isabella og Adrian eller kanskje Isabella og Thomas?🤩
Make me a shipname💘
Love u all<3
YOU ARE READING
Kiss me hard before you go
Teen FictionBehind every bad bitch is a sweet girl who got tired of everything bullshit Jeg blåser røyken i fjeset hans og kompisene hans ler. Med en brå bevegelse slenger han meg inn i veggen og guttene slutter å le. Man skulle trodd at jeg ble redd, men iste...