Çalmak

27 2 0
                                    

Arkadaşlar bölümler çok kısa biliyorum ama bundan sonraki bölümler uzun yapacağım .
İyi okumalar

İlk savaş insanların beklenmedik zaferiyle sonuçlandı. Peki o adam kimdi ? Ve yeteneği neydi ? O adamın adı şota kage idi . Ve yeteneği de çalma , çalma yeteneği diğer yetenekleri almana ve başkasına da vermesine yarar. Ama çalma yeteneğini kimseye veremez normal bir insan vücudu sadece bir yetenek taşıyabilir. Bunu yetenek yada çok çalışma ile arttırabilirsiniz. Onun kullandığı üç yetenek var .( çalma hariç )
    Bir : şimşek gücü bu güç şimşek gibi hızlı olmasını sağlıyor.
    İki : yenilenme  .
    Üç : limit kırıcı limitlerini geçerek kullanıcının duygu durumuna göre gücünü arttırıyor.
 
   gücünün bir zayıf noktası var.
Kullanıcının vücudu çaldığı güce dayanamassa kırılır ve her geçen saniye ölüme yaklaşır . Ne var ki şota bunu anlayıp yenilenmeyi çalmış .
Şimdi ise vücudu güçlendirecek bir yetenek arıyor. O sırada ona kardeşi sesleniyor. ( Telepati yoluyla )

"Abi (öksürük)..."

"Akamaru ne oluyor? Cevap ver."

Şimşek hızıyla eve gider .
Ne yazık ki evdeki  ilaç bitmiştir. Tekrar ilaç almaya geldiğinde tüm ilaçların zengin bir adam tarafından alındığını görür.başka ilaç kalmadığını fark edince adama şöyle bir anlaşma teklif eder :

"Ne dersem boş biliyorum ilaçlae bu devirdeki en önemli kaynak (çünkü üretimi az ve pahalı ) ama sana bir yetenek verebilirim. Ne dersin? "

"Ne tür istersem verebilir misin? "

"Evet sadece benim yeteneğim hariç."

"O zaman hız yeteneğini istiyorum"

"Affedin  ama vücudunuz bu hıza ayak uydurabilirmi bilmiyorum."

"Sen ne dediysem onu yap  hadi"

"Tamam hazırsanız başlıyorum"
(Garip sesler ve çığlıklar)

"Ah evet gücü içimde hissediyorum"

Koşmaya başlar ama ters giden bir şey vardır. Hızlandıkça adam yok olmaya başlar bunu fark eden şota  gücünü geri çalar.

" Size söylemiştim en azından ufak sıyrıklarla bu felaketi atlattıniz."

"Kaçın!!! Bu adam bir canavar . O kadar hızlı olmasına rağmen hiç zarar almıyor ."

"Ateş ediiin!!! Vurun onu!!"

Şota'nın durumu kötüydü. Biraz sersemlemiş olmalı ki yenilenmeyi unuttu. İlacı alıp eve doğru koştu . Kardeşinin durumu kötüydü ve her saniye onun için değerli idi. Şotanın planı şuydu :

Kardeşinin vücudunu güçlendirecek bir yetenek bulmak ve yenilenme ile birlikte onu tekrar sağlıklı hale getirmek.

Meteor Sonrası DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin