Onunla nasıl tanıştığıma gelirsek, bence ilk olarak onun arkadaş ortamına nasıl sızdığımı bilmelisiniz. Geriye dönüp bakınca onun arkadaşları pek umurumda olmadığı için tanışmamızı çok hatırlamıyorum. O yüzden biraz doğaçlama ve süslü bir şekilde anlatacağım.
Okulun sanırım 3. haftasıydı. Ben ve yanımdaki arkadaşlarım sırada otururken pek tanımadığım ama sınıfın fazla sosyali sayılabilecek bir arkadaşımız yanımıza geldi. Klasik muhabbet sohbetten sonra kantinden birkaç bir şey içelim mi muhabbetleri başladı. Kantine gidene kadar onun arkadaşı olduğunu bilmiyordum. Hep beraber kantine gittik. Masada sanırım 7-8 erkek vardı. Tek tek herkesle tokalaşıp ismimi söyledim.
"Merhaba ben Ege." dedim usulca. Onun ismi de Kerem'di. Arkadaş grubu için şunu söyleyebilirim ki çok aptallar. Kerem ise tam tersi çok soğuk birisiydi. Duşu açtığınız zaman ısındı zannedip girersiniz ama aslında çok soğuktur ya Kerem tam olarak o hissi yaratıyordu. Arkadaşlarıyla çok yakın ama benden sanki nefret ediyormuş gibi davranıyordu.
Beraber yemek yedikten sonra herkes sınıfa gitti. Vallahi ne yalan söyleyeyim onunla nasıl yakın olduk bilmiyorum ama gruptan gizli buluşmalara başlamıştık. Tabi ben gruptan gizli ne zaman ve ne için buluştuğumuzu hatırlamıyorum.
İlk buluşma diğer bölümde.