Bu bölüm texting değildir
Zayn'in ağzından
Sadece onun gitmesini istemiyordum işte! Bu çok saçmaydı! Shawn için de ayrı bir üzülüyordum. Evet birbirimizi sevmiyor gibi gözükebilirdik ama gerçekten Efsaneviydik. Birbirimize uzun yıllardan beri değer vermiştik.Selena, Justin ve ben annelerimizin karnındayken bile arkadaştık. Çünkü annelerimiz de çok yakın arkadaştı. Sürekli üçümüz gezer, üçümüz takılırdık. 8. Sınıfın yazı Harry, Shawn ve Hailey bizim grubumuza geldi.
Gerçekten mükemmel bir gruptuk. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Selena'nın annesiyle babası boşandığında ve Brain'ın Harry'nin annesiyle evlendiğinde ki üzüntülerine kadar herşeyine şahit olmuştum.
Gerçekten aramızda ki bağ çok güçlüydü. Ona aşık mıydım bilmiyorum ama Kylie geldikten sonra onu çok ihmal etmiştim.
Düşüncelerimden kurtulup, etrafa baktım. Koşarak gelen Sel'i gördüğüm de gözlerimin yandığını hissettim.
Onu gerçekten çok seviyordum. Justin'in aksine onunla çıkan ben olsaydım şuan resmen evlenmiştik bile. Ne onu aldatırdım ne bişey yapardım. Onu sadece severdim şuan olduğu gibi.
Bana sarıldığımda bir kez daha düşüncelerimden kurtuldum. Omzum ıslandığında ağladığını farketmem çok olmamıştı. Dayanamayıp bende ağlamıştım. Onu böyle görmeye dayanamazdım.
"Sel, neden?" Diye sordum.
"Bebeğim neden gidiyorsun?" Diye ekledim.
"Bana lanet olası bir cevap ver!" Diye bağırdığımda sarıldığı elleri ve kokusu üzerimden çekildi.
"Burada kalamam Javaad." Dedi. Göz yaşlarını silmeye çalışıyordu ama her sildiğinde yenisi ona eşlik ediyordu.
"Kal benim için. Güzelim bak ben ne gerekiyorsa yaparım. Sadece bişey söyl—"
"Anlamıyorsun Zayn!" Diye bağırarak lafımı kesti. İkimizde boş parkın içinde aptal aptal bağırıyorduk. Ve gece saat 2 civarıydı.
"Beni anlamıyorsun! Çünkü gözün Kylie'den başka bir bok görmüyor! Canım yanıyor anlasana!" Diye gerçekleri suratıma vurduğunda göz yaşım akmıştı benden habersiz.
"Sadece gitmeliyim. Ve yapabilecek başka çarem yok! Evleniyorlar aptal evleniyorlar!" Diye bağırdı sinirle.
"Kaçmamalısın Marie! Bunu bize yapma! Kylie, Taylor, Harry ve ben de varım." Diye sakince konuşmaya çalıştım gidemezdi işte o kadar! Benim kızım gidemezdi.
"Onlar için de çok üzgünüm ben Javaad." Dedi ve kafasını yere eydi.
"Seni ikna etmenin bir yolu yok değil mi?" Diye sorduğumda kafasını olumsuz bir şekilde salladı.
"Ben de seninle geleceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEGENDARY | Groupchat
FanfictionLegendary |Bitches| Justin; Selena, Zayn,Hailey,Kylie ve Harry kişisini ekledi. İkinci kitap "Begin Again (Groupchat)" yayınlanmıştır.